3 jaar oud....een talentje

hele filmpje ff kijken…is zooo cutie

http://www.youtube.com/watch?v=a3Mo9HvRbzY&mode=related&search=

:inlove:

Oh wat lieeeeeeeeef, ik ben helemaal ontroerd door dit menneke :inlove: :inlove: :inlove:

En die Andre heeft een kerkraads accent of niet ? En dat terwijl hij in Valkenburg woont.

@Karin2 wrote:

Oh wat lieeeeeeeeef, ik ben helemaal ontroerd door dit menneke :inlove: :inlove: :inlove:

En die Andre heeft een kerkraads accent of niet ? En dat terwijl hij in Valkenburg woont.

hij woont in maastricht(tenminste…dat staat op z’n site :mrgreen: )

leuk menneke heh,en met dat water…ik lag helemaal in een deuk…en ook hoe hij viool speelt :shock: echt goed voor een 3 jarige hoor!

Dan is hij verhuisd of liegt op zijn website :smiley: hij woonde altijd vlakbij mijn schoonouders. (grooooooooot huis !!! :silenced: )

@Karin2 wrote:

Dan is hij verhuisd of liegt op zijn website :smiley: hij woonde altijd vlakbij mijn schoonouders. (grooooooooot huis !!! :silenced: )

ow ja? wat raar dan?..meende dat ik dat toch gelezen had :think: ,ga meteen kijken…

WAUW!!! :inlove: :inlove: :inlove:

:shock: :shock: hebben wij hier over een jaar een viool gekocht maar meer als decor voor in mijn huis, en we krijgen er geen noot uit :lol: maar dat ventje amaaaaaaaaaaai :shock: :shock: :mrgreen: wat moeten die ouders fier geweest zijn, en dan nog voor zo’n publiek !

adembenemend hoor :inlove:

groetjes lynn mama van senne* en ???

:inlove: :inlove:

Wat een skattie!

daar ben ik toch een beetje jaloers op hoor :oops: :oops:

wauwie :shock: :inlove: :inlove:

super

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: