Dames, wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?
Ik heb deze cylcus een 3 daagse zwart/bruin/roze bloeding gehad, vanaf dag 14, daarna ff rustig geweest en ben nu 3 dagen overtijd. Sinds de MK september vorig jaar ben ik al zo’n 11 maanden regelmatig (om de 4 weken op zaterdag ongi). Maar het is nu alweer dinsdag en ben best in de war. Alle testen zijn negatief en klachten zijn vaag + kunnen alle kanten op:
- zeurende zware buikpijn (zijkant baarmoeder, maar ook vooronder, niet de baarmoedermond)
- met vlagen en sommige dagen (erg) misselijk
- borsten zijn iets zwaar en bobbelig + mijn tepels zijn soms pijnlijk en stijf (maar niet veel anders dan normaal voor ongi)
- veel pukkeltjes, sinds 1 week, anders nooit
Ik durf niet blij te zijn, want we zijn al 2,5 jaar bezig. En… wie weet, misschien heb ik voor het eerst helemaal geen eisprong gehad. Dan zou dit een slechte ontwikkeling in mijn cyclus zijn? Komt dat wel weer goed?
Toch vertrouw ik op mijn gevoel dat ik met die bloeding wel een eisprong heb gehad, want heb mijn eileiders toen ook gevoeld (en nu bijvoorbeeld niet, mocht dat toen toch een ongi zijn geweest).
Ow ladies, jullie meedenken is erg welkom. Wie heeft een idee of tip? De huisarts gaat me terug bellen, wie weet kan een bloedtest helpen, maar ja… misschien moet ik gewoon even geduldig afwachten! :shifty:
Liefs, -M