3 dagen menstruatiepijn daarna geen pijn meer

Ik heb het afgelopen weekend en maandag 3 dagen last gehad van menstruatiepijn. Ik had het idee dat ik elk moment ongesteld kon worden. Nu was mijn menstruatie na mijn tweede kindje erg onregelmatig, en de cyclus duurde ook lang. De afgelopen 2 cyclussen duurde beiden 4 weken en 1 dag. Dus ik ging er vanuit dat hij nu regelmatig zou zijn. Ik zou dan afgelopen maandag ongesteld moeten worden.



Nu heb ik dus die dagen ervoor menstruatiepijn gehad, maar heb inmiddels nog geen menstruatie.



Kan het innestelingspijn zijn geweest? Dat mijn cyclus dan toch nog niet helemaal regelmatig was?

Of komt het vaker voor dat er gewoon geen menstruatie komt?



Ik heb gisteren een test gedaan en deze was negatief?



Zijn er mensen met dezelfde ervaring?



Alvast bedankt.



Groetjes

Dat je nu 2 keer een cyclus van 4 weken en 1 dag hebt gehad, hoeft niet te betekenen dat hij ineens regelmatig is. Het kan dus zijn dat je alsnog een dezer dagen ongesteld gaat worden.



Die 3 dagen menstruatiepijn zouden door een innesteling kunnen komen, dan zal je misschien over een week wel een positieve test kunnen krijgen.



Het zou ook een eisprong geweest kunnen zijn (ik weet niet of je ook dikkere/draderige afscheiding had?) en dan zou je over ongevere 2 weken ongesteld moeten worden.