Ik zoek me wezenloos, zie alleen van Avent een speen van 3 tot 6 maanden, maar ik wil verder orienteren,
Wie weet welke speen vanaf 3 maanden is?
Ik weet nog steeds niet wat mensen nu met ‘speen’ bedoelen. :oops: Een flesspeen of een foppeen?
Maar Difrax heeft dacht ik beide vanaf drie maanden. Verkopen ze bij de Prénatal en bij de Etos (en andere drogisten vast ook) ed.
fop speen , sorry :mrgreen:
Ik heb hier gewoon een fopspeen van:
1 dag
6 maanden
12 maanden.
Waarom wil je er dan 1 van 3 tot 6 maanden ?
De meeste zijn geloof ik vanaf 1 dag en dan naar 6 maanden.
Riley hapt de 1 dag speen niet meer goed, dus misschien tussen oplossing.
hier hebben we de dodie MAM® fopspeen :thumbup: hij is werkelijk ideaal :thumbup: het maakt nml niet uit hoe je kindje hem in zijn mond steekt want de onderkant en bovenkant is precies het zelfde.
te koop bij de DA geloof ik :think:
merel33, ook bij het Kruidvat. Jinthe pakt andere spenen namelijk niet…heb dus erg lopen zoeken naar zo’n andere speen (we hadden alleen een hele lelijke ;)).
@Nienke123 wrote:
merel33, ook bij het Kruidvat. Jinthe pakt andere spenen namelijk niet…heb dus erg lopen zoeken naar zo’n andere speen (we hadden alleen een hele lelijke ;)).
hier hebben we 5 verschillende…twee normale en 3 die licht geven in het donker…ideaal als hij hem s’nachts eens kwijt is :thumbup:
Ik heb er zo eentje van kruidvat zelf die pakt hij niet dus misschien wel de Mam