He Baby1
Ook ongesteld dus … jammer, maar precies zoals bij mij dus. Helaas! Maar goed, je hebt duidelijkheid en op naar de volgende maand en de nieuwe pogingen
Zaterdag was de test weer negatief en nog steeds niet ongesteld. Ik ga voorlopig even niet testen.
heel verstandig, maar toch (mijn ervring) blijft het aan je knagen.
ik hoop natuurlijk voor je dat het positief uitpakt en dat dit overtijd zijn betekend dat je zwanger bent.
voor je.
laat je het weten?
@baby1 wrote:
heel verstandig, maar toch (mijn ervring) blijft het aan je knagen.
ik hoop natuurlijk voor je dat het positief uitpakt en dat dit overtijd zijn betekend dat je zwanger bent.
voor je.
laat je het weten?
Klopt het blijft aan je knagen, daarom vanmorgen mijn vierde test gedaan. Weer negatief… ik weet het ook allemaal niet meer. Ik heb een hele kleine lichtje bloeding gehad van nog geen dag, misschien dat dat mijn menstruatie was. Als dat het geval is dan moet ik volgende week zaterdag ongesteld worden. Als het dan nog steeds uitblijft ga ik de huisarts denk ik bellen.
jemig zeg, lekker onzeker allemaal of niet voor jou.
Kleine bloeding, en heel licht, tja ik weet het ook niet. Misschien wel verstandig om even een bezoekje te doen aan je huisarts. Misschien kan die je gerust stellen en gaat hij een bloedtest bij je laten doen.
sterkte meid,kan me voorstellen dat dit niet leuk is die onzekerheid
voor jou :hug:
liefs
ÃŒk ben nu 3,5 wkn overtijd. Heb twee zwangerschapstesten die negatief waren en eentje die blanco bleef dus niets te zien. Een week later had ik een bloed test gedaan en die was ook zwaar negatief.
Maar gezien de krampjes die ik heb in mijn onderbuik, banden pijn, bekken pijn, enorm onder rug pijn, hoofd pijn, vermoeidheid en heeel af en toe pijn in mijn borsten. Ik dacht dat ik misschien een soa had opgelopen (die hebben inmiddels dezelfde symptomen als zwangerschaps symptomen).
Vooruit dus een soa test voor chlamidia en ghonoreah en nee hoor ik heb geen soa. De menstruatie krampen blijven zich aanhouden en ik voel mij harstikke zwanger. Verder voel ik mij soms heel zwaar.
Ik ervaar geen misselijkheid of zoals sommigen aangeven gevoelige borsten dat heb ik niet.
Nu voel ik mij zo onzeker want ondanks alles word ik verder ook niet ongesteld.
Ik moest zeuren bij mijn huisarts voor een echoscopie bij de gyn. Kan niet wachten om te weten wat ik heb. Ik ben ervan overtuigd dat ik zwanger ben maar vraag mij af of iemand een soortgelijke ervaring heeft gehad. Ken wel iemand die pas na 5 maanden achter is gekomen dat zij zwanger was doormiddel van een echo.
Help of tips graag.
laat ik het even updaten hier: ik ben niet zwanger en was het ook niet. dat bleek heel duidelijk uit de echo.
En twijfels: ik ben verbaasd dat je denkt dat je zwanger bent terwijl alle tests het tegendeel bewijzen. Ik denk zelf dat je niet zwanger bent. laat het los, dan word je vast ook gauw weer ongesteld en daarna echt zwanger.
Ik weet hoe je jezelf voor de gek kunt houden. heb het immers net zelf weer gedaan!
liefs en sterkte, diana
Twijfels, als zelfs een bloedtest geen positieve uitslag geeft zou ik me er ook maar bij neerleggen dat je niet zwanger bent. Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil? Kan zijn dat je normale menstruatie nog op gang moet komen.
Zelf vind ik het vervelend dat zwangerschapsverschijnselen zoveel overenkomen met menstruatieklachten.
Ik zie nu dat ik hier ook nooit heb laten weten of ik wel of niet zwanger was/ ben. Ook bij mij niet geweest en nog niet. Morgen zou ik weer ongesteld moeten worden, maar ik ga pas testen als ik goed overtijd ben. De teleurstelling van de vorige keer staat nog vers in mijn geheugen.
Ik ben al een jaartje aan het klussen. vandaag 3 dagen overtijd en negatief test…
KT die onzekerheid…word je echt gk van.
Tuurlijk is het verstandig advies om je er niet mee bezig te houden…maar als je er eindelijk niet aan denkt zijn er wel andere mensen die je helpen herinneren; Ben je zwanger? (gewoon dikke buik na het nuttige van een paar boterhammen). Wanneer komt de 2e? etc…
En dan je moedergevoel als je zwangere vrouwen ziet of een pasgeboren baby…en dan mag je er niet teveel aan denken, want dan gaat het niet lukken??? Wat is teveel dan? Dus al die mensen die probleemloos binnen 5 maanden zwanger waren die hebben er nooit over nagedacht en naar verlangd?
Meiden! Met de kerst hebben we allemaal goed nieuws! Ik hoop het voor jullie allen die aan het klussen zijn! Snap best dat het je leven niet mag beheersen…maar het is echt pijnlijk, K*t (sorry, dat moest er even uit).
als je weer de duivels op bezoek krijgt.
@Diana wrote:
En twijfels: ik ben verbaasd dat je denkt dat je zwanger bent terwijl alle tests het tegendeel bewijzen.
…
Ik weet hoe je jezelf voor de gek kunt houden. heb het immers net zelf weer gedaan!
liefs en sterkte, diana
Diana, ik had ook 4 testen gedaan en alle vier negatief, bloedtest laten doen, ook negatief. En toch was ik zwanger. Ondanks alle negatieve testen wist ik voor mijzelf dat ik zwanger was.
Ik volg eigenlijk altijd mijn gevoel en ook al zeggen 4 thuistesten en een bloedtest negatief, als ik voel dat ik zwanger ben, dan is dat ook zo.
Hallo dames,
Alvast bedankt voor jul;lie reakties. Ik gebruikte de pil en werd in mijn stop week niet ongesteld. Als het goed is moet ik morgen ongesteld worden. Mijn insticten geven aan dat ik zwanger ben en misschien is dat niet zo. Ik wens en hoop echter niet dat ik zwanger ben. Zwanger worden is het laatste wat ik wil. Gezien ik geen relatie heb en gewoon een vaste sex partner heb die goed is in bed wil ik niet zwanger zijn maar ik voel me wel zwanger. Ik ben altijd regelmatig met mijn mensus en gezien ik de pil gebruikte ging ik ervan uit dat ik normaal ongesteld zal worden. Ik heb sinds mijn overtijd de pil niet meer gebruikt. Mijn symptomen zijn er eenmaal en ben heel erg onzeker.
Debbie dank je wel voor jouw reactie want ergens ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben. Ik heb ook andere verhalen van vrouwen gehoord in mijn omgeving maar ook online gelezen dat zij maanden zwanger waren voordat de bloed test positief uit kwam. Ik heb ook een buurvrouw die pas na 6 maanden zwangerschap, erachter was gekomen dat zij zwanger was doormiddel van een echo aangezien het kind in beweging was. Even afwachten tot 12 November voor de echo.
Groetjes,
Twijfels
Twijfels, ben je bewust gestopt met de pil of ben je gestopt omdat je niet ongesteld werd?
Als ik eerlijk ben: ik ken een verhaal precies zoals jij beschrijft. Niet om je te ontmoedigen, maar mijn nichtje werd ook niet ongesteld, tests gedaan en negatief. Maand daarna ook niet ongesteld en toen bleek ze dus toch zwanger te zijn.
Op zich zou je nu nog een keer een test kunnen doen. Je moet er wel eigenlijk zo snel mogelijk achterkomen, want dan heb je nog alle keuzes. Maar het is ook wel snel 12 november. Ik denk ook wel dat je voor jezelf al moet verzinnen wat je wilt als je toch zwanger blijkt te zijn.
Twijfels : wat vervelend joh… ik zou me ook neerleggen bij het fijt dat de bloedtest zegt dat er niets aan de hand is. Tuurlijk zijn er uitzonderingen en zou t kunnen dat je wel zwanger bent, maar deze testen zijn normaal super betrouwbaar.
En ja 1 ding je lichaam kan je heel goed voor de gek houden hoor en je laten denken dat je bepaalde dingen voelt…
We blijven je volgen s6 !
Liefs
En Twijfels, hoe staat het er nu mee?
Hoi hoi,
Ik ben nu zo blij, Ik werd gisteren ongesteld dus dat is voor mij een opluchting. Ik heb nog steeds een afspraak met de Gyn op 12 november en ik ga gewoon. Ik had gisteren en vanochtend onwijs veel pijn en mijn mensus was en is net zo zwart als teer maar het goed nieuws is dat ik niet zwanger ben.
Dank jullie wel voor jullie reacties en nu ga ik lekker door met mijn leven zonder alle onzekerheden.
Groetjes
Twijfels.
Hey!
Ik ben nu vijf dagen overtijd en had afgelopen maandag negatief getest. Nu ga ik zaterdag weer testen. Ben al drie weken moe en misselijk de laatste week doen ook mijn borsten pijn. En zo heb ik nog meer syptomen.
Ben benieuwd zaterdag…hoop niet dat ik mijn moeder achterna ga…die had ook alle testen negatief terwijl ze echt zwanger was. Want hoe kom ik er dan achter dat ik zwanger ben??
Groetjes! EN dames SUCCES!!! :thumbup:
@yoyo66:
Ikzelf heb bij de oudste dochter ook altijd neg testen gehad, ondanks dat ik wel degelijk zwanger was.
Ik heb na enkele weken (die zoooooo lang duurden) bloed laten prikken bij de ha.
Positief !!!
De volgende zwangerschappen heb ik geen urinetest meer gedaan, maar via bloed prikken.
In principe weet je het dan de volgende dag. Het prikken hoeft niet 's morgens te gebeuren. Ik bedoel: je hoeft niet nuchter te zijn voor hcg (= zwangerschapshormoon) bepaling.
Veel succes !
liefs
Gerda
vanmorgen getest en was negatief…viel me eigenlijk best wel tegen.
Mijn lijf geeft zo aan dat het wel zo is…en nu na die negatieve test is t nog zo. Maar ja…op naar t ongesteld worden dan…