2e zwangerschap, korter of langer?

Gisteren aan de gyn gevraagd wanneer ze beginnen met inleiden. Dat doen ze dus uiterlijk met 42 weken. Natuurlijk kan het dan altijd nog even duren.

Als het bij mij dan nog niet klaar is gaan ze niet rotzooien met gel enzo, maar dan krijg ik een keizersnee, aangezien ik de eerste keer ook een keizersnee heb gekregen.

Bas met 39+1 en Sanne met 40+3, ik hoop de volgende 39+5 :mrgreen: ivm de datum.

hier was de eerste na 41 week , de 2e na 40+6

1-ste 40+5

2-de 36+5

1e 40 weken en 4 dagen

2e 41 weken en 5 dagen. Langer dus helaas. En ook een langere bevalling.

@Janneke1976 wrote:

@colle wrote:
de eerste 43 wk

de tweede ( met hulp van lievie vk’s ) 38 wk

43 weken :shock: :?

Volgens mij is bij ons ziekenhuis de max. 42 weken, hoop ik :pray:

hahaha en toen wilde hij er nog niet uit... het rotjong :twisted: :inlove:

hier wordt je met 42wk doorgestuurd... bij de tweede in een ander ziekenhuis bevallen..die zijn wat schappelijker :mrgreen: :wink: :mrgreen:

1e: 42 w. + 1 dag, ingeleid vanwege hoge bloeddruk (werd uiteindelijk ks)

2e: 41 w. + 4 dagen, vrijwillig

kai met 41+3

elin met 41+2

dus ja was korter 1 dag wel te verstaan en dat is omdat ik graag ingeleid wilde worden als ik daarom niet had gevraagd hadden ze even lang geweest

Bij Levi was ik 41 weken. En nu bj de tweede hoop ik ook echt van harte dat deze eerder komt! :roll:

Ik mocht toen wel er al voor kiezen om ingeleid te worden trouwens, maar een dag voordat ik een afspraak had is Levi geboren!

En waar was ik me druk over aan het maken tijdens de bevalling? Of manlief het goed had doorgegeven aan de VK dat me afspraak dus niet doorging de dag er na :shifty: :oops:

Eh sorry maar hier is het:

oudste met 40 weken en 2 dagen (inleiding op sociale indicatie)

middelste met 41 weken en 3 dagen (thuis geboren, geen toeters en bellen)

jongste 40 weken en 6 dagen (in het ziekenhuis, de boel verweekt met een veter, zou dag later ingeleid worden ivm 42-wekengrens)

ik vrees dat een eventuele volgende, wat niet in de planning ligt, maar je weet nooit waar moeder natuur mee op de proppen komt, echt nog langer blijft zitten. Blijkbaar is het een knus huisje mijn baarmoeder, want ze blijven steeds langer in mij wonen!