2e zwangerschap, korter of langer?

Nav het topic uitdrijving… Waar ik veel lees dat de 2e bevalling korter/makkelijker is, wil ik jullie het volgende vragen;

Was de 2e zwangerschap korter dan de eerste (in weken dan he?)

Ikzelf ben bij de eerste heel netjes bevalen op 39+6. Lijkt me drama om dan nu overtijd te gaan. Natuurlijk kun je het niet sturen en zal ik moeten afwachten, maar ik ben wel benieuwd hoe het over het algemeen gaat.

Bij mij duurde de tweede langer…

Esmee kwam met 40+6, Kim pas met 42 weken (ingeleid)

Ik ben bij Luuk 10 dagen overtijd gegaan. Hij is geboren met 41+3…

Ik hoop dat ik nu niet zo lang overtijd ga, maar ik ben er in ieder geval altijd vanuit gegaan dat ik nu wel weer overtijd ga.

Liefs :-*

de eerste was met 39+5

de 2e was 42 weken

en de 3e was ook 42 weken

dus hier allebij langer

Sonja, dat is dus niet waar ik op hoop :? . Ik vind het nu zoveel zwaarder dan de eerste keer, dus moet er niet aandenken dat het weleens 42 weken kan worden.

De eerste bij 40 + 6

De tweede bij 37 + 3

(maar dat is niet helemaal eerlijk, want ik ben bij de tweede ingeleid vanwege hoge bloeddruk :wink: )

Oh jee dit beloofd niet veel goeds… :o :smiley:

Oudste is geboren met 42+2, jongste met 41+4.

Bij Lucas ben ik ingeleid met 41 weken en 6 dagen. Bij Pepijn ben ik spontaan begonnen op 39 weken en 6 dagen en bij Merlijn ben ik weer ingeleid maar dan al met 37 weken en 5 dagen…

Dus mijn 2e was sneller, maar ik weet niet wat mijn 3e had gedaan als die bevalling niet ingeleid was…

oudste met 39W5D en de jongste met precies 39W

Ik ga er vanuit dat de tweede eerder komt :lol: De eerste was met 42+1, dus kan al gauw :mrgreen:

beide met 40+1

De eerste met 36,3 en de tweede met 37,3. Hij heeft het precies een week langer uitgehouden dan zijn zus :lol:

eerste met 40w0d

tweede met 40w5d (wel twee keer gestript met resultaat)

Aniek met 39+3

Peter met 39+3

Michel met 41+3

Hier de 2e dus hetzelfde als de eerste, heb het zowieso erg leuk gedaan al zeg ik het zelf.

Was bij Aniek op 21 september uitgerekend, ze kwam de 17e

Was bij Peter op 22 oktober uitgerekend, hij kwam de 18e…

Nog altijd denken instanties dat ik een grap maak als ik opschrijf dat ik er 1 heb van 17/09/04 en 1 van

18/10/05 :mrgreen:

Mies gooide roet in het eten, hij kwam een dag te vroeg, 1 dag later dan hadden we er ook 1 op 16/8 gehad… maar nee… :lol:

de tweede sneller ???

euch… niet echt nee… althans hier toch niet… :wink:

De eerste kwam bij 39 + 3, maar had aan de weeënremmers gelegen wegens vroegtijdige weeën en 3 cm ontsluiting sinds week 28 ! :shock: Zij wou er dus echt al vééls te vroeg uit.

De tweede en derde wilden er niét spontaan uit: ingeleid bij respectievelijk 40 + 3 en 40 + 4 weken.

De vierde kwam geheel onverwachts bij 37 + 1 weken.

Veel succes !!!

liefs

Gerda

2e bleef 1 dag langer zitten…

1e 40 + 5

2e 40 + 6 (het gerommel begon wel op dag 5).

De eerste met 39+5

En de tweede met 39+4

succes!

Kus Moon

De eerste was met 39+2

De tweede was met 39+0

Eerste 39+3

tweede 39+5