2e verhaaltje

hoi hoi

hehe de laaste testen zijn geweest in het ziekenhuis, vandaag men inwendige onderzoek gehad en heb ontzettende pijn nog steeeeds bij mij is alles goed ik hoorde zelfs dat ik juist heel snel zwanger kan raken maar omdat mijn mannetje te weinig zwammers heeft duurt het langer en niet op de orginele manier

mijn mannetje is ook gestest drie keer en dat was weer negatief, iets anders dat we hadden gehoopt en ki was helaas geen optie maar goed niks aan te doen, ze zijn nu nog bezig met men mannentje die heeft vandaag zijn bloed moeten prikken voor hcg of zoiets plus hormonen maar nu zijn we eindelijk vandaag door gyno door gestuurd naar een ziekenhuis die ivf doet, maar daar staat ook een wachttijd op voor vier tot zes weken,

nu is mijn allergrootste vraag?

Gaan ze nog meer testen bij mij of bij men vriend uitvoeren als we eenmaal zijn aangemeld bij ivf kliniek, want ben eigelijk niet helemaal goed op de hoogte en laat staan nu het toch dichter bij komt ben ik erg bezorgd en dat komt niet zo snel bij me voor

liefs lisa

hoi lisa,

wat ik wel weet is dat bijv. het amc zijn eigen dossier wil dus dan moet alles weer opnieuw…heb je eerst nog intake denk ik…

heeft je mannetje nog wel genoeg zaadjes voor ivf of wordt het icse?

je zal vast bij de intake meer horen

wachttijd van 4 tot 6 weken valt nog best wel mee, altijd te lang natuurlijk, maar vergeleken andere ziekenhuizen, valt het volgens mij wel mee

sterkte met de behandelingen verder

groetjes, Sophie

normaal gesproken zou er een wachttijd zijn van vier tot zes weken voor de intake gesprek, nu hebben we gisteren gebelt en we kunnen 4 mei al terrecht voor een intake gesprek en dat is dan wel erg snel als je hoort dat het dus best lang kon duren, ik ben wel erg blij en inderdaad sophie als we die intake hebben gehad gaan ze inderdaad kijken als er testen overnieuw worden gedaan en zo, we krijgen zelfs een papier opgestuurd wat we moeten in vullen dus, ut gaat best snel en dat hadden we niet verwacht.

liefs lisa