2e kindje.

Zijn er hier ook vrouwen die al snel na de geboorte van de 1e weer zwanger waren van de 2e? (binnen 6 maanden) Is dat een goede keuze geweest of zijn er ook moeders die er achteraf toch spijt van hadden? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Miranda.

hey Miertje,

ik was 3 maanden na dat kirsten geboren was weer zwanger van Ellen, is heel goed bevallen hoor, maar zal mijn verhaal er maar juist opzetten

Kirsten was geboren op 7 januari 2002, in maart van dat jaar waren mijn partner van toen en ik samen een zaak begonen, dus het was helemaal niet de bedoeling dat ik snel terug zwanger zou worden, in juni van dat jaar ben ik terug voltijds gaan werken, in die zelfde maand moest ik naar de gyn voor een spiraaltje te laten plaatsen, (ik had nog altijd gewoon mijn maandstonden en wist niet dat ik zwanger was) dus alles goed en wel ikke naar de gyn met mijn spiraaltje, eerst een gesprekje gehad hoe ik me voelde en zo en of alles goed was, ik heel royaal, ja hoor alles goed, mijn maandstonden komen optijd, niets aan de hand, daarna was het de beurt om het spiraaltje te plaatsen, ok daar gaan we dan dacht ik, eerst moeten ze dan een echo nemen om te kijken of alles ok was, dus geen probleem, de gyn dan ding dus in me en vertelde me dood leuk dat ik zwanger was :shock: , kon het bijna niet geloven, had nog altijd mijn maandstonden en heb niets gemerkt, toen hij dus begon met het kijken hoe ver ik was zei hij doodleuk “u bent 12weken en 2dagen zwanger” ik eigenlijk helemaal overstuur, ja dat verwacht je niet he, ik heb mijn maandstonden nog gehad tot ik 7 maanden ver was :? , ja dan ben je al zwanger en dan krijg je ze nog.

kirsten kon al vroeg lopen op 10 maand met 1 handje en op 11 maand liep ze alleen, ikke blij, mocht niet meer tillen of zo en had platte rust voorgeschreven gekregen, had al 4 cm opening, op 10 januari zal Ellen het levenslicht, dus 1 jaar en 3 dagen na kirsten, ik moet wel zeggen het eerst jaar is heel moeilijk, maar daarna is het niets meer, ze hebben heel veel aan elkaar en kunnen elkaar niet meer missen, ik ben wel blij dat ze zo snel na elkaar zijn gekomen.

Evelien is een ander verhaal, ze is van een andere papa, de man waarmee ik getrouwd ben nu dus daarom dat er juist 3 jaar tussen zit tussen Ellen en Evelien.

ik hoop dat je daar al iets aan hebt, ik heb het dus als heel positief ervaren.

ik was precies 4 maanden na de geboorte van thijmen weer zwanger.

we schrokken wel even, maar waren dolgelukkig

helaas is de zwangerschap niet goed afgelopen