2e Kindje snel op de eerste...

Kan er helaas niet over meepraten.
Het lijkt me heerlijk, kindjes snel achter elkaar, maar ook wel heeeeeeel erg zwaar....
Saskia, je schrijft :Quote:
Mijn jongens lopen nog niet en het tillen begint nu wel zwaar te worden.


Klopt het dat ze 23 maanden zijn? Je zult wel een super sterke mama zijn, als je die mannekes zo vaak moet tillen...
Hopelijk zullen het gauw door krijgen, want met een steeds groter wordende buik zal het wel pittiger worden.


Hoe ik het begrepen heb is namelijk uit dit verhaal;

Op het moment ben ik 17 weken zwanger van ons derde kindje. Ik ben uitgerekend als mijn jongens (een tweeling) 23 maanden zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat het volgens mij ook best pittig gaat worden. Mijn jongens lopen nog niet en het tillen begint nu wel zwaar te worden


Dat ze NU nog niet lopen, maar misschien dan wel? Misschien dat ze prematuur waren, kan er ook in meespelen :think:

Haha gelukkig ook een positive ervaring!!

Maar ik snap heel goed dat het merendeel het loodzwaar vindt! Dat lijkt het mij namelijk ook nog steeds.



Waar ik vooral bang voor ben is dat ze elkaar 24/7 wakker houden en wij daardoor ook bijna niet meer slapen. Ik merk dat ik mijn rust nu ook erg nodig heb en daar niet echt aan toe kom met Jesse. Vanacht konden we er weer 4x uit voor die stomme speen! En als ik zo slecht geslapen heb kan ik een stuk minder hebben… :oops:



Ik ben gelukkig nu wel al met verlof maar dat is omdat ik BI heb :? . Jesse blijft wel 2 dagen naar de creche en een dag naar opa en oma gaan zodat ik op die dagen even lekker bij kan slapen.



Maar straks… met 2 van die donderstenen.

Ik probeer me er nu ook maar op in te stellen dat het pittig zal worden (haha we gaan per 1 mei ook nog verhuizen… :pray: ) maar het lijkt me heel leuk als de 2 mannetjes straks dikke vriendjes zijn!



En ach… misschien is het komende kindje wel heeeeeel rustig en slaapt het heeeel veel!! :lol:

Tussen Sam en zijn brusje zit straks zo’n 17 maanden. We hebben hier bewust voor gekozen. Ik denk wel dat we straks een heel druk jaar voor de boeg krijgen. Sam is gelukkig een heel makkelijk jochie en slaapt heel goed. Hopelijk kan hij over een half jaartje een beetje lopen en hoef ik hem minder te tillen. Ik zorg er wel voor dat ik hulp heb na de bevalling. Laat oma lekker een weekje logeren en mijn man neemt vervolgens 2 weken vrij. En Sam heeft een aantal nichtjes die vast wel in de zomervakantie willen komen logeren.

Hoi Nicje,



Als ik ben uitgerekend zijn ze 23 maanden. Nu zijn de mannen (bijna) 18 maanden oud. Ze lopen al wel maar nog niet los. Ik hoop dat ze het snel onder de knie krijgen. Aangezien wij zelf vrij groot zijn, zijn de jongens dat ook. Dus eigenlijk doe ik iedere dag een beetje “gewichtheffen” :wink: .

anjelique!, Ik lees nu pas jouw antwoord. Het klopt inderdaad, ze waren prematuur en hebben een erg moeilijke start gehad. Dus dat speelt inderdaad mee. Maar gelukkig hebben ze fysiotherapie en proberen we ze zo goed mogelijk te stimuleren.