2e hands Wii pakket (nieuw gekocht)

Hoihoi,

Wij zijn van plan om een Wii te kopen. Nu zag ik op MP een 2e handse staan met balance bord, 7 spellen, microfoon, 1 remote, 2 nunchuks, pakket met oa stuur, racket etcetc. Alles in of met doos, enkele dingen niet eens uit de verpakking voor 170euro.

Wie van jullie Wii kenners kan mij vertellen of zoiets gunstig is om te kopen of niet. De spellen zijn oa Wii fit, wii play, kungfu panda, super smash bross, mario kart, boogie super star, wii sports. Op foto ziet alles er kei netjes uit.

Ik hoor graag wat reactie van jullie :smiley: …vast bedankt

vraag of test of de wii gehackt is. Een gehackte wii is erg handig tenzij hij hardware matig gehackt is dan heb je er helemaal niets meer aan !!!

let daar dus wel even op !

anders is het een leuke prijs maar zou ik 150 bieden :wink:

@Mam van 2 wrote:

vraag of test of de wii gehackt is. Een gehackte wii is erg handig tenzij hij hardware matig gehackt is dan heb je er helemaal niets meer aan !!!

let daar dus wel even op !

anders is het een leuke prijs maar zou ik 150 bieden :wink:

Oke, maar als ie hardware matig gehacked is, kan ik daar achterkomen als die verkoper m aangesloten heeft om te zien of het werkt? Zo ja, hoe dan?

Dank je

als hij hardware gehackt is doet hij het niet meer dus dat zie je meteen :wink:

gewoon even vragen of je hem werkend kan zien voor je hem koopt .

Waarom zou de wii het niet doen als hij hardwaremg gehackt is? Die van mij functioneert prima?

normaal ( dus als je de gekopieerde cd’s afspeelt ) is hij software matig gehackt.

Nope, dat kan allebei :-*

Wij spelen met erg veel plezier spellen op onze wii :wink:

software matig kun je gekopieerde en originele afspelen , dat is hier ook :wink: ik bedoelde niet alleen gekopieerde :stuck_out_tongue:

hm, oke, ik denk eigenlijk dat ie nog helemaal origineel is.

Heb ff met partner overlegd en denk dat als ie nog te koop is we vanavond even gaan kijken of ie werkt.

Ik begrijp via google dat als je m hardwarematig hacked dat er een chip inzit en dat ie da niet alles meer kan lezen, echter dat je daar dus niet achter kan komen. En iets over het opslaan van spellen, maar het is allemaal nog chinees voor mij :mrgreen:

en dan moet je naar Game mania gaan :wink:

daar hebben ze heel veel 2de hands spellen!

Zit ook in eindhoven :thumbup:

Hm, ik heb die mensen gemaild en hij is omgebouwd…meer weet ik niet…ik lees dingen op internet dat ie dan alleen kopieen afspreelt en dat je met een probleem zit op upgrades of zo? Iemand die me meer kan uitleggen?

Baal er natuurlijk van als blijkt dat ik er over een paar maandjes niks meer mee kan of zo…daar is het toch nog te duur voor.

Nee, hij speelt kopiëen en originele spellen af.

Wat jij bedoelt zijn updates en die moet je inderdaad niet doen, zowel bij een softwarematige hack of hardware.

Het is maar net wat jij een voordeel vind, wij kopen al twee jaar geen spellen meer reken maar eens uit wat een geld dát scheelt.

Als je man verstand heeft van computers en het eea opzoekt dan kun je er zelf ook prima mee overweg.

Hoe kom je er eigenlijk bij dat je er over een paar maanden niets meer mee zou kunnen?

@~Melanie~ wrote:

Als je man verstand heeft van computers en het eea opzoekt dan kun je er zelf ook prima mee overweg.

moet ik wel om lachen, hierheb je geen man voor nodig (manlief snapt hier juist niets van, maar ik wel.)

ik zou zeker voor een omgebouwde gaan.. nooit meer veel geld voor spelletjes die niet leuk blijken!

hier eentje die softewarematig omgebouwd is, met alle spellen op een externe harde schijf. super makkelijk!

@Fietje wrote:

@~Melanie~ wrote:

moet ik wel om lachen, hierheb je geen man voor nodig (manlief snapt hier juist niets van, maar ik wel.)

ik zou zeker voor een omgebouwde gaan.. nooit meer veel geld voor spelletjes die niet leuk blijken!

hier eentje die softewarematig omgebouwd is, met alle spellen op een externe harde schijf. super makkelijk!

Haha ok, bedoelde er niets mee, ik meen een keer gelezen te hebben dat haar man een computerwizz was, mocht ik het verkeerd hebben dan bij deze excuus :oops: :mrgreen:
Hier weten we het beiden hoe of wat maar dat was in het begin ook opzoekwerk voor ons.

Hier ook een omgebouwde met een externe harde schijf met alle spellen erop echt ideaal hoor!!!

Ik zou ervoor gaan er zitten ook leuke spellen bij…hier is het na 2 jaar nog steeds een grote hit!

Omgebouwd is wel erggg makkelijk hoor!

Vrienden van mij hebben het ook allemaal,

en dat scheeld idd een hoop met spellen ect…

Ik heb nog steeds een originele, en koop spellen 2de hands…

Ben te lui om dat ding weg te brengen.

:oops:

@~Melanie~ wrote:

Wat jij bedoelt zijn updates en die moet je inderdaad niet doen, zowel bij een softwarematige hack of hardware.

Het is maar net wat jij een voordeel vind, wij kopen al twee jaar geen spellen meer reken maar eens uit wat een geld dát scheelt.

Hoe kom je er eigenlijk bij dat je er over een paar maanden niets meer mee zou kunnen?

En wat gebeurt er als je wel update doet? Als ik vanavond mocht gaan kijken, werkt ie dan gewoon of niet?

Mn man is een echte techneut, dus die zal de software wel aan kunnen pakken als hij zich erin verdiept

wat is het nadeel om 2e hands een omgebouwde te kopen, of is het risico op kapotte onderdelen evengroot als een niet omgebouwde?

:mrgreen: Dank jullie

@mama van anne wrote:

@~Melanie~ wrote:

En wat gebeurt er als je wel update doet? Als ik vanavond mocht gaan kijken, werkt ie dan gewoon of niet?

Mn man is een echte techneut, dus die zal de software wel aan kunnen pakken als hij zich erin verdiept

wat is het nadeel om 2e hands een omgebouwde te kopen, of is het risico op kapotte onderdelen evengroot als een niet omgebouwde?

Een update kan tot gevolg hebben dat er nieuwe beveiligingssoftware opgezet wordt en dat je hack niet meer werkt dus dat willen we natuurlijk niet :angel:

Risico op kapotte onderdelen is precies hetzelfde als bij een niet-gehackte en zeker als er toch geen garantie meer op zit maakt het écht niets uit.

Vraag inderdaad of je hem werkend mag zien en of je hem even mag proberen, als hij het gewoon doet met een echt spel en met een gebrand spel zou ik hem lekker nemen :slight_smile:

@~Melanie~ wrote:

@mama van anne wrote:
@~Melanie~ wrote:

Een update kan tot gevolg hebben dat er nieuwe beveiligingssoftware opgezet wordt en dat je hack niet meer werkt dus dat willen we natuurlijk niet :angel:

Risico op kapotte onderdelen is precies hetzelfde als bij een niet-gehackte en zeker als er toch geen garantie meer op zit maakt het écht niets uit.

Vraag inderdaad of je hem werkend mag zien en of je hem even mag proberen, als hij het gewoon doet met een echt spel en met een gebrand spel zou ik hem lekker nemen :slight_smile:

Oke dan…ik ben me suf aan het proberen om de mensen te bellen, maar ze nemen niet op, de 1e keer dat ze opnamen verstond ze me niet, dus nog maar een mail gestuurd…ben benieuwd

Tja, nu weet ik waarom ze dr telefoon niet oppakte…ze mailde gister terug dat hij net verkocht was :? …toen ik haar gemaild had of ie omgebouwd was had ze best mogen zeggen dat er iemand zou komen kijken…maar goed, dat is marktplaats…we zijn nu wel rustig verder aan het kijken, want het lijkt me toch wel leuk voor mij (en wellicht voor Anne) om een Wii te hebben :lol:

In elk geval hartelijk dank voor jullie snelle reacties :thumbup: