2e hands kinderwagen

Ik wil toch weer een ander kinderwagen aanschaffen, 2e hands!

S. is inmiddels uit de reiswieg gegroeid, dus hadden we de wandelwageninzet eringedaan, maar in deze wagen zit S. helemaal niet lekker. Hij is nog veel te groot, ook kan hij niet goed in ligstand.

Ik wil graag weten, welke oudere modellen kinderwagens (wandelwagens) heel fijn zijn voor kindjes tussen de 5 en 12 maanden, dan kan ik daarop zoeken op MP.

Maximaal wil ik er 75 euro aan uitgeven

Quinny 4xl. Grote wagen, kan geheel plat, buggyzit kan zowel naar je toe als van je af gezet worden. Heerlijke wagen, rijdt perfect en comfortabel voor je kind. :thumbup:

Mutsy free rider oud model of urban rider, iets nieuwer.

De oudere modellen heb je al voor een kleine 100 euro en als je goed zoekt vind je de eerste modellen al met zwenkas.

Die kunnen ook heerlijk plat, royale kap, super wagens.

Waar je ook leuk mee kan scoren… teutonia… het merk en- sich loopt niet zo goed omdat het niet bekend is, hierdoor kan je vaak voor een leuke prijs een bijna nieuw model kopen.

Pixel plus system heeft bijvoorbeeld wel zwenkwielen, ideaal dus, kost nieuw een dikke 900 euro en nu gaan ze vaak voor 150 weg :mrgreen: Gewoon omdat niemand het merk kent.

Quinny freestyle 4 zou ook een goede zijn, die kan idd helemaal plat bijna, hebben wij met veeel plezier gebruikt, de voorste 2 wielen zwenken ietsje mee dus hij stuurt prettig. Maar ik vond hem wel erg lomp om te vervoeren. Hij pastte niet in onze avensis station als ik ook boodschappen in meer dan 1 tas mee moest nemen.

of een bugaboo classic, die zijn nu ook zo duur niet meer en zeker voor erbij of iets ideaal… lekker licht, te pimpen (er zijn zat creatievelingen op mp die zelf bekledingssetjes maken voor de bug) en hij kan helemaal plat…

Ben benieuwd wat je kiest… ik heb bij jou ook al heel wat wagens voorbij zien komen :mrgreen:

heb wat advertenties gezien binnen jou budget (even niet gelet op locatie hoor)

advertentienummer: 173719244

of 174129581

en nog 1: 171427899

en een quinny: 173470189

Allemaal wel een beetje rond jou budget.

De 4xl is trouwens nog groter dan de gewone 4, maar dan kan het zitje wel naar je toe gekeerd worden en dat kan bij de gewone 4 dus niet.

IK heb een te koop staan voor je voor 50 Euro

een Domboli

zie

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=57408

Ik wil je wel een tip geven: kijk ook even hoe breed de kinderwagen is. Een kennis van me heeft een quinny en die is zo enorm breed, dat ze nieteens door de anti-diefstal poortjes komt in bepaalde winkels zoals o.a. bij Kruidvat.

mijn domboli kan dat gelukkig wel

Heb hier nog wel een quinny freestyle staan!

gebruikt, maar nog netjes.

Moet wel nieuwe veertjes onder, maar die heb ik hier liggen.

Verder is ie helemaal in orde, is de laatste jongegezinnenbeurs helemaal gecontroleerd.

Kopen? :mrgreen:

deze hadden wij, heb ik nog als langste gebruikt tot op heden… :mrgreen:

Nou Cell, ik denk dat die Quinny het wel zal worden. Ik ga gewoon voorstellen of ik kan komen kijken omdat ik er 2 op het oog heb!

Weet je wat ik ga doen, heb ik met de verkoper afgesproken van die Quinny.

Zei neemt mijn combiwagen, en ik die van haar, we ruilen dus gewoon.

Ik heb deze wagen, een van de HEMA, rijd op zich erg goed, maar vind hem niet zo geschikt voor S.

Het word een ruil met deze wagen

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/kinderwagens-en-wandelwagens/171874882-quinny-combi-wagen.html