2de poging

Nog even en dan mag ik weer. Ik vind het dit keer enorm spannend. Met Joris is het vanaf het begin drama geweest en na drie maanden weigerde hij zelfs de borst.

Al vanaf de eerste keer aan de borst pakte hij niet goed. Deskundige bij geweest en die zei dat het allemaal prima was. Mijn gevoel zei iets heel anders. Tepelhoedje ging iets beter, maar ook dat was tijdelijk. Drama dus vanaf begin tot eind. Later toen hij water uit een flesje ging drinken, en brood ging eten zag ik dat zijn tong vreemde kanten op bewoog.

Toch wil ik met frisse moed mijn volgende kindje gaan voeden, best spannend weer.

Alvast heel veel succes! En je weet al waar je hulp vandaan kan halen, dat scheelt!

Ik denk dat ik er net zo naar uitkijk als jij, met het verschil dat het bij ons een succes was vorige keer en ik nu bang ben dat deze baby het minder makkelijk oppakt… 8)

Ik hoop voor je dat het deze keer goed mag gaan! :pray:

Kan me voorstellen dat het spannend is!

Bij mijn 1e was het ook geen succes… ben vanaf 3 maanden full-time gaan kolven en dat het ik t/m een half jaar volgehouden!

Nu voed ik nog steeds ‘live’ en gaat het goed! Al ben ik vaak nog wel heel onzeker! Maar net weer gewogen en hij doet het goed! (8010 gr en +/- 67,5 cm dussss)

(Duurde bij mij beide keren lang (4 dagen) voordat er uberhaupt wat uit mijn borsten kwam na de bevalling!)

Je hebt nog ff om je goed voor te bereiden!

De kraamhulp vertelde mij dat ze 1x een vrouw had gehad die meteen na de bevalling productie had. Zij dronk zo’n 2 a 3 maanden voor de bevalling borstvoedings thee…? Misschien een tip?

Alvast heel veel suc6 toegewenst!

memmie wat knap dat je het kolven zo lang nog hebt vol gehouden. Toen ik moest werken ben ik daar vanaf gestapt.

Productie was eigenlijk prima, op de avonden na met gevolg clustergedrag en honger. Kolven kwam ook aardig wat uit. Moest in de eerste week al snel gaan kolven om de druk eraf te halen.