Hoi meiden,
Ik heb via marktplaats een hele goede medela swing kolf gekocht voor 60 euro… Hij ziet er heel netjes uit maar nu lees ik dat er toch nog wel geadviseerd bepaalde delen nieuw te kopen ivm infectiegevaar? Welke delen zou ik dan moeten vervangen?
Iemand een idee?
Groetjes Loesje101
ik zou iig de schelp vervangen. Heb zelf toendertijd een tweedehands kolfje gekocht en daar alleen het motor-gedeelte van gebruikt, en er zelf een nieuwe handset bij gekocht, waardoor ik alle delen kon gebruiken op de electrische kolf. Ik wilde je het setje laten zien dat ik gekocht had, maar kom het niet meer tegen, zal ondertussen wel niet meer verkocht worden. (de handkolf was ook onvoorstelbaar onhandig, ipv knijpen zoals mij normale handkolven, moest je dat ding helemaal uittrekken). Maar goed, voor een euro of 25 was het.
edit: ***** dus
Edit beheer: commerciele link verwijderd
superaankoop, heb hem ook gebruikt ik zou idd ivm hygiëne nieuw borstschild kopen, en slangetje, en membraampje. Of je dat gele ding waar membraam op zit ook nieuw moet weet ik even niet meer. Oja en ook de connector zoals ze dat geloof ik noemen, die aan het schild zit.
Best veel dus eigenlijk
haha zit ik op mijn mobiel een heel verhaal te typen :lol:
Borstschelp en de conector (gele ding) met menbraam.
Natuurlijk ook nieuwe flesjes
Ik heb hier alleen het borstschild gedaan.
Die is geloof ik 4,50 euro.
Er zat nog een nieuwe membraam bij toen ik hem 2e hands overnam.
Kun je bij de zorghulpwinkel (hier heet het Rivas) zo kopen.
toen ik mijn kolf 2e hands kocht heb ik de borstschilden uit het zh gebruikt, die erbij zaten en alle onderdelen ( inclusief de nieuwe membramen ) schoongemaakt , uitgekookt, schoongemaakt, weer uitgekookt en toen gewoon gebruikt.
Ik heb alles weer schoongemaakt en uitgekookt toen ik hem weer verkocht,maar goed je weet niet waar hij vandaan komt he
Heb ook een swing van MP gekocht, en heb de borstschilden, slangetjes, connector, gele ding met witte membraan gebruikt die ik bij mn huurkolf heb gekocht. Gebruik dus eigenlijk alleen het motortje 2e hands.
heej meiden , bedankt voor de recaties, heb vandaag een borstschild, slangetjes en membraantjes en connector gekocht. Denk dat ik het nu goed voor elkaar heb!