2de hands playmobil op mp

Hoi even een vraagje.

Wat vinden jullie 2de hands playmobil waard?

Ik ging er een beetje vanuit ongeveer de helft van de winkelwaarde, maar merk dat aanbieders dat toch te weinig vinden.

Als ik dan de pakketpost erbij reken kan ik het net zo goed nieuw halen in de winkel.

Dus is mijn bieding helft van de winkelwaardeprijs niet reël, of moet ik verder zoeken?

Het gaat om playmobil waar al mee is gespeeld, dus geen nieuwe dozen ofzo hoor.

Ik vind de helft van de winkel waarde dan zelfs nog veel, het is wel 2e hands denk ik dan. Er is in een winkel ook wel eens iets voor de helft van de prijs. Als ik 2e hands iets koop, ga ik voor een koopje en wil ik toch wel graag nog wat minder dan de helft betalen. Het is tenslotte niet nieuw meer.

Aan de andere kant, als verkoper bekeken, ja die willen er natuurlijk zoveel mogelijk voor hebben en als ze het net te koop hebben staan doen ze het misschien niet zo snel bij een eerste bod weg.

Maar de helft van de winkelwaarde vind ik echt niet te weinig, en ik zou zeker niet meer betalen. Dan koop ik het idd liever nieuw :thumbup:

Ik zou zoiets nooit laten opsturen, dan ben je vaak al veel duurder uit. Dus kun je beter kijken of het verkocht wordt door iemand bij wie je het op kan halen.

ja er wordt bij MP altijd flink hoog geboden op Playmobil.

Ik wou voor de middelste een playmobil draak (want in tegenstelling tot mama die het boswachtershuisje zo leuk vindt is hij meer van de ridders). Die kosten nieuw 20 euro… dat doe ik dus niet…

Maar daar willen ze 2e hands nog 15 voor hebben?!??! Nou dacht het niet :lol:

Jee, je kan beter investeren in playmobile… dat is waardevaster dan goud geloof ik!! :smiley: :smiley:

Hier geen ervaring met playmobile, daar is Mel nog te klein voor. Maar ik kijk wel eens naar duplo of babyborn spullen, dat is op MP ook duur. Ik denk dat merkspul tweedehands toch wel duur blijft, maar misschien loop je nog tegen een mazzeltje aan, veel suc6!

Hoi

heb een aantal jaren ook veel playmobile gekocht via marktplaats.

Je moet gewoon dagenlijks kijken de koopjes gaan zo snel daar.

Maar het is zeker duur en blijft door zijn duurzaamheid ook gedeeltelijk zijn prijs behouden.

mocht je wel eens in duitsland komen daar is lego en playmobile goedkoper

Playmobile heeft ook een eigen verkoopsite. Dat scheelt ook al vaak met de prijs in de winkel.

Misschien zijn er nog meer mensen in je omgeving die daar een bestelling willen doen en dan kan je de verzendkosten nog delen.

Ik doe dat meestal rondom de verjaardagen. Als men playmobile wil geven dan bestel ik het in een partij. Het duurt alleen wel een week of drie voor je het binnen hebt.