29 weken, kind gedraaid

Neeeeeeee. Ze lag al zo lekker met haar hoofd naar beneden maar in een stoeipartij met papa rende mijn oudste dochter naar mij toe terwijl ik op de bank zat, zette haar handjes op mijn knieëen, trok haar knie op en… plantte hem in mijn mijn buik. Ik werd even helemaal misselijk, weeiig gevoel en sindsdien zie ik geen voetjes meer langs mijn navel gaan, maar op mijn blaas trappelen. Oooooh, wat voelt dat rot. Volgens de gyn, bij wie ik gisteren controle had, heeft ze nog genoeg ruimte om te draaien, maar ze ligt nu al twee dagen zo. Pfff, ik hoop echt dat ze weer met haar hoofd naar beneden gaat, want ik krijg gek genoeg ook krampen in mijn middenrif en dat doet best wel zeer.

-zucht-

Zo, even weer geklaagd.

Niet te veel zorgen maken, maar wel je oudste een beetje voorzichtig met je om laten gaan. :wink: Ze heeft inderdaad nog genoeg ruimte om te draaien. Bij mij lagen ze alle twee tot na de dertig weken ‘in stuit’ (voor zo ver je daar rond die termijn van kan spreken). Jinthe lag bij de pretecho met 32 weken nog zo en ik heb geen idee wanneer ze gedraaid is, maar ze is het wel. Deze lag een tijdje terug nog overdwars, maar is inmiddels ook goed gaan liggen.

nog genoeg tijd om terug te draaien hoor. :hug:

:hug: en nog eentje extra, want aan je berichtjes te lezen denk ik dat je weleens beter in je vel gezeten hebt. :hug:

Ik ben 33 weken en meneer ligt nog in stuit. Gister echo gehad, maar er was nog genoeg ruimte om te draaien. Dus niet te druk om maken.

Nee hoor niet druk om maken…die van mij heeft ook tot ruim 30 weken in stuit gelegen en ligt nu goed.

Maar je meisje wel even voorzichtig met je laten doen hoor!! :hug:

Goed gezien Ollie. Tot en met het tweede trimester ging het allemaal best wel goed, maar mijn lijf laat het nu afweten en dat frustreert me enorm. Ik heb vanmiddag al even lekker mijn hart uitgestort bij een vriendin. Ik moet een middenweg vinden en dat wil nog niet helemaal lukken… Komt wel weer goed.

Ow naar gevoel he dat getrappel in je blaas! Doet soms echt zeer.

Hier is uk met 30weken naar stuit gedraaid en met 32 weken weer terug. Hopelijk draait jouw uk ook snel weer goed.

hier is nummer 2 met 36 weken nog om gegaan van stuit naar hoofdligging…

Met 29 weken lag hij klem overdwars… toen hij daar uitdraaide (auw!) lag hij in stuit. Is nog een paar keer dwars gaan liggen, terug in stuit en toen alsnog ruim op tijd (met 40 weken precies geboren) ging meneer gelukkig nog om naar hoofdligging (wederom auw!).

Dus er is echt meer dan genoeg tijd nog… zeker bij een 2e of volgend kindje is er meer ruimte voor dat circusacts :wink: .

Ik had nog zo’n belletje liggen, die had ik vanochtend omgedaan. Aan het eind van de middag verging ik echt van de pijn in mijn middenrif als ik zat, heb een paracetamol genomen en ben even gaan lopen. Toen ik vervolgens weer ging zitten, kwamen er weer voetjes voorbij mijn navel en was de pijn ook voorbij. Pfew, echt blij mee!