24Kitchen

Wat een geweldige zender! Gisteren voor het eerst gekeken en helemaal zin om dingen uit te proberen!! Wie kent het nog meer en gaat het ook kijken vanaf 1 oktober?

Wellicht leuk om hier recepten neer te zetten welke je hebt gemaakt n.a.v. 24 kitchen!

Ik ben helemaal fan van Rudolph van Veen, dus ja, ik ga wel kijken :mrgreen:

Van de week had hij tomatensoep gemaakt en die heb ik 's avonds trachten na te maken. Het was heel basic en makkelijk, dus het is nog gelukt ook :thumbup:

super! hier geen soep liefhebber… (lees lust alleen kippensoep en dan vooral als ik het koud heb, als ik het warm heb hoef ik het niet meer … maar begint te veranderen!)

Caris je luste ook nooit thee en nu… Alles is mogelijk

Op welk kanaal zit ie? Lijkt me wel leuk!!

kanaal 24 (tenminste hier, weet niet of jo iets eraan veranderd heeft…)

Hopelijk is het vanaf 1 oktober niet zoveel herhaling. Nu hetzelfde erop als gisteravond…

De hele maand word Rudolpf al herhaald met zijn tomaten soep en pasta saus en een aflevering waarbij hij kookt voor iemand die in de filmwereld zit. (met chocolade kookt hij dan)

Maar vanaf 1 oktober zijn er veel meer koks en ook een paar vrouwelijke koks.

Ik ben nu al fan, vind koken geweldig en naar koken kijken net zo.

Maar kijk wel toe naar 1 oktober want was op 2 september, na 2 dagen, al zat van de herhalingen :lol:

Wist van mijn buurman al lang dat dit er aan zat te komen dus zat er al op te wachten. (Mijn buurman is een RTL collega van Rudolph die krijgt vanaf oktober of november een kookprogramma voor Life for you) dus ik krijg het druk met alle kookprogrammas die ik moet volgen nu :mrgreen:, nou maar hopen dat het ook wat oplevert :mrgreen:

Kan niet wachten! Ik ben nu al de makkelijke en lekkere recepten van Nigella en Jamie aan het opschrijven in een notitieboekje samen met de oudste om het later samen te maken, foto maken en hop, familiekookboek is klaar :mrgreen:

Ik wist niet dat het al bezig was, las telkens in mijn EPG “per 1 oktober…” dus ja, ik wacht nog. Ben heel benieuwd!

Het valt me erg tegen :thumbdown:

ik heb laatst even zitten kijken, maar vond het een beetje suf. Misschien keek ik net naar het verkeerde fragment.

Dat kan ook, dat ik steeds op het verkeerde moment kijk :mrgreen:

Vind het leuk om te zien, staat hier elke dag wel even op. Aantal recepten gepikt :thumbup:

ik keek het vanmorgen ff maar vind het wel leuk, maar kijk het niet hele dag door hoor!

Ik vind het ook leuk alleen niet alle koks.

Zo is er een italiaan, wat een doppe :thumbdown: Die zap ik weg, evenals twee vrouwen (zit mijn mascare nog goed? Ja echt very important in een kookprogramma :wall: )

Zo heb ik moeite met die vrouw…Angelique smeink ofzo…

Die kookt van een hele bloemkool en een kilo garnalen één amuseglas vol met een of ander liflafje enzo… vreselijk vind ik die verspilling die ik bij haar zie

ik kijk alleen naar rudolphs bakery en naar avec eric…

En food trip vind ik wel leuk.

Zelf heb ik echt de schurft aan Rudolph van veen, dat ik naar zijn bakery kijk is al heel wat.

die italiaan is idd bagger en Angelique smeink verspilt idd heel veel.

Er is ook een franse kook, johnny ofzo, met een diadeem in “zo zet ome johnny zijn grote vriend weer op”

Die vind ik dus echt walgelijk en het valt me enorm op dat hij dan zijn haarband inzet en geen handen wast… lekker…

of dat de 1 prat gaat op het gebruiken van een houten plank enkel voor groenten en dan komt die italiaan en die snijdt even zonder boe en bah vlees op de houten snijplank die zijn collega’s vlees en visvrij willen houden.

Vind het nog niet een hoogdravende zender zo… :shifty:

Oooh, ook echt een zender voor mij :drool: …