24 weken en nog altijd veel misselijk

ik ben nu bijna 24 weken zwanger maar nog altijd veel misselijk.

het overgeven is, op werkdagen na, weg,maar de misselijkheid blijft.

ik ben er onderhand helemaal klaar mee om vrijwel dagelijks dat misselijke gevoel te hebben en continu het gevoel van overgeven maar niet hoeven.



Iemand een tip? ik zou zo graag eens een paar weken ongestoord alleen maar willen genieten van dit prachtig wondertje.

Heb je je huisarts al om medicijnen gevraagd? Dat is eigenlijk het enige wat je nog kan doen.

Sterkte :hug:

Even een dikke knuff :hug: en mijn asvies is ook medicijnen vragen :-*

Bedankt.

echter ben ik zo tegen medicatie in mijn zwangerschap…

ik wil het echt zo min min min mogelijk gebruiken…

afgelopen zaterdag wel weer de emesafene gebruikt aangezien ik bleef overgeven, maar dan mag je ook meteen niet meer autorijden en wordt je suf van.

Ik vraag me dan altijd af wat ik mijn ongeboren kindje daarvan mee laat krijgen…

vervelend meid wat bij mij hielp in vorige zwangerschap was een pepermuntje nemen als ik de misselijkheid op voelde komen maar goed dat was met 15 weken ook wel over



hoop dat je je snel beter gaat voelen :-* en lekker kunt gaan genieten van dit wondertje :inlove:

Nee ik snap dat je het liever niet neemt, maar zo vreselijk misselijk zijn is ook niks, ik wost trouens niet dat je dan niet meer mpcht autorijden.



Ipad foutjes hoor :wink:

die ipad foutjes vergeef ik, hier ook altijd veel telefoon foutjes :wink:



ik heb nu iets gevonden wat ook helpt: de aardbei vruchtenijsjes van de aldi. Dus die 3 pakken ingeslagen en maar even proberen om de ergste misselijkheid daarmee te overbruggen.

In elk geval morgennacht nog even werken en dan 2 weken vakantie, waarvan 1 week camping. dat zal ook wel rust geven en dus hopelijk ook minder misselijk.



sanne: bij langdurig gebruik van emesafene geldt de eerste 3 dagen mag je niet autorijden. je wordt er ook erg duf van.

Gember schijnt ook te helpen (je kunt ook gembercitroen thee gebruiken).

Seabands! Schijnt echt bij veel vrouwen te helpen. Normaal voor wagenziekte e.d. maar voor zwangerschapsmisselujkheid dus ook!

Kan je kopen bij de apotheek, is een soort zweetbandje maar dan met een dopje erin, die drukt op een bepaald punt in je pols en dat werkt. Hoe weet ik niet hihi

die heb ik bij sophie al aangeschaft en toen werkte ze tot 12 weken prima, daarna niet meer.

ook nu werken ze niet en zelfs de osteopaat kan niets voor me betekenen momenteel.



ik hoorde tijdens een info avond dat je gember enorm veel moet nemen wil het helpen, heb jij er ervaring mee kwakje?



in elk gval wel bedankt voor alle reacties hoor!

Oh das balen! Kost zo weinig moeite een bandje… helaas… dan weet ik het ook niet… :hug:

Nog steeds geen verbetering, ik hoor ook vask dat het soms pas na 6 maanden beter word. :eh:



Ik heb de laatste tijd wel weer dat ik wat misselijker ben, tis en blijft vervelend :thumbdown:



En kleine beetje eten, dat helpt ook voor geen donder?