24 december.. hoelaat sluiten de winkels?

Hallo,



Zoals iedereen weet begint de kerst morgen.



Nu is mijn vraag, hoelaat sluiten de winkels vandaag? normale tijd of blijven ze langer open of gaan ze eerder dicht?



Heb namelijk niet de gelegenheid om even gauw te kijken hoe het zit met de tijden en de kids zijn hier beide ziek en ikzelf ook. Mijn man moet tot 16 uur werken.

Ligt er aan waar je naar toe moet en waar je woont. Hier in Amsterdam zijn supermarkten tenminste tot 8 uur open. De meeste winkels sluiten normale tijd.

Hoef gelukkig alleen nog naar supermarkten of lidl whatever. Kerstcadeautjes zijn al binnen maar eten nog niet.

Woon dicht bij Belgische grens aan.

Veel winkels sluiten om 16u vandaag.

Probeer even te googelen op bepaalde supermarkt. Daar staat wellicht wel de sluitingstijden voor de feestdagen bij…



Je kan altijd ook op filiaal klikken…

Dankje voor de tip Madre.



Heb nu kunnen vinden dat AH hier in buurt tot 19 uur open is.

Ben er echt blij mee want zag het echt ff somber in hoe ik dat ging doen vandaag met 2 zieke kids en ikzelf ook ziek en geen vervoer behalve fiets.



Maar goed :slight_smile: er is altijd wel een oplossing he :wink:

hier zijn ze allemaal om 16 uur al dicht

bij ons ook om 16.00

Hier ook zeker niet op de normale tijd gesloten.

Ik geloof hier tot 16.00 of 17.00 (ligt eraan welke winkel).

Het gaat alleen maar om c1000/albert heijn/lidl



Andere winkels hoef ik niet heen :slight_smile:

Hier sluit alles om 17uur.

Hou er wel rekening mee dat als je laat gaat er misschien veel produkten niet meer zijn.

@prinsjeJason wrote:

Hou er wel rekening mee dat als je laat gaat er misschien veel produkten niet meer zijn.




Dat weten we. We zijn gelukkig niets speciaals van plan. Gewoon simpel eten en hapjes.

hier sluiten de winkels om 17 uur !!

Hier sluiten de winkels om 17.00 uur.

@prinsjeJason wrote:

Hou er wel rekening mee dat als je laat gaat er misschien veel produkten niet meer zijn.




En het is druk!!! :wall:

@Loessie wrote:

hier sluiten de winkels om 17 uur !!




Handig, hoef ik het niet op te zoeken haha :mrgreen:

Hier ook om 17.00 uur.