21 weken zwanger en roze afscheiding

Hoi meiden,

Ik heb net wat bruine/roze afscheiding ontdekt in mn slipje, weten jullie wat dit betekent? Maak me zorgen :frowning: Ben nu 21 weken zwanger, gisteren echo gehad en zag er allemaal goed uit. Snap er niets van.

Heb al gegoogled maar daar kan ik alleen maar vinden dat je roze afscheiding hebt bij het innestelen…

Wie o wie kan me helpen?

Ik kan mn verloskundige niet bellen nu, en of dit nu een spoed geval is… weet niet of ik me aanstel.

Bedankt voor jullie reacties!!!

altijd je vk bellen , die zijn er om jou gerust te stellen , dus gewoon doen meid

maar ik moet zeggen ik verloor zoveel bloed tijdens mijn zwangerschappen , als of ik een kraan had open staan en toch is alles goed gegaan

een beetje roze afscheiding wil niks zeggen hoor , dat kan je al krijgen als je een gevoelige bm hebt en je sex gehad hebt , of de kleine flink te keer gaat , vanallerlij mogelijkheden

maar ik zou even naar de vk bellen , dan heb je in ieder geval een goed gevoel als je je weekend ingaat , :-*

ik zou me niet al te veel zorgen maken…kan zijn dat er een adertje gesprongen is ofzo…goed in de gaten houden of je je beebje goed voelt dat is meestal wel een geruststelling vond ik…en zodra er weer telefonisch spreekuur is zou ik even bellen…zodat je het even kunt melden en zij jou gerust kunnen stellen.

:-* inge

Ben je onzeker = bellen

:-* ik heb gebloed tot 22 weken en heir is alles goed

sterkte :hug:

Ik heb het een keer gehad met een week of 16 bij lasse - schrok me rot (had voor lasse ook een mk dus de moed zonk me in de schoenen) maar ik had iets te veel wit brood op en te hard zitten persen met poepen.

Met 21 weken lijkt het me niet dat er zomaar ineens iets mis kan gaan zeker niet als je dag ervoor nog een echo hebt gehad.

Succes ermee!

Ik zou gewoon even de vk bellen hoor !