hier is het geen kinderen mee bij elke echo.
ivm het eventueel krijgen van slecht nieuws.
dus dave was telkens bij opa en oma als wij een echo kregen.
( meerdere gehad, gelukkig altijd goed nieuws)
Gefeliciteerd met de goede echo :inlove:
Wij namen Y.uri bewust niet mee. Het blijft toch iedere keer spannend of alles goed is. Er is altijd een kans dat je “slecht” nieuws krijgt.
Maar tis voor iedereen persoonlijk denk ik.
Snap wel dat de echoscopist(e) het liever niet heeft, vanwege de concentratie.
hier gaat jesse wel mee sman met mijn moeder en natuurlijk mijn man dus als hij vervelend word kan mijn moeder met hem naar buiten ben in verwachting van een tweeling dus heb elke afspraak een echo hij gaat dan mee en boijft heel lief op de stoel zitten hij is er dus al aan gewent haha
femke is altijd mee geweest naar controles en echo’s behalve de 20 wkn echo. maar soms kwam je op controle en dan krijg je een echo…
Wij hebben onze zoon met alle gemaakte echo’s gewoon meegenomen. Hebben er nooit iets over gehoord.
hier hebben ze het er niet over gehad. wij hadden geen oppas… het kon nl alleen maar op vrijdag… (van maandag tot donderdag hadden we wel iemand gehad die op kan passen) dus hij moest gewoon mee… en gelukkig is het allemaal prima gegaan en heeft hij daar keurig rustig op een stoeltje gezeten! (terwijl hij normaal nog geen 2 min stil kan zitten!)