Hallo iedereen, ik kom net van de echopraktijk vandaan voor mijn 20 weken echo. We krijgen een MEISJE!! wel zei ze dat het hoofdje wat kleiner is. Niet TE klein maar wel wat kleiner… Maak me toch een beetje zorgen, straks is het niet goed?
als ze het niet vertrouwd hadden dan hadden ze je echt wel doorgestuurt meid lekker genieten enne gefeliciteerd met je meiske :inlove:
Juul had met de 20 weken een lijfje wat zo groot is als de groei van 17 weken en het hoofdje was zo groot als de groei van 23 weken… Dus zijn hoofd was enorm!! Het is toch nog allemaal goed gekomen…
Geniet van de zwangerschap!!
Jasmijn heeft ook de hele zwangerschap een klein hoofdje gehad, ik zei altijd dan kan ik haar er tenminste makkelijk uitpoepen.
Jasmijn was mede door mijn zware zwangerschap helemaal aan de kleine kant maar het er uit poepen was binnen 5 minuten gebeurd, zelfs zo snel dat de arts onder het bloed zat, die had geen tijd een schort voor te doen. :mrgreen:
Geen zorgen maken hoor meid, als het te klein zou zijn hadden ze je wel doorgestuurd. :hug:
Alleen maar fijn inderdaad.
Mijn dochter had ook een klein koppie en vloog eruit.
Ze heeft nu met haar bijna 7 jaar nog geen groot hoofd, maar voor een meisje vind ik dat helemaal niet storend.
Overigens werd mijn zoon ook ieltjes geboren en een half jaar later had hij een ‘gezond Hollands welvaren’ hoofdje.
Dus zodra ze je niet doorsturen zal het wel goed zijn hoor.