2 x

Dat is het aantal dat mijn meisje gedronken heeft vandaag en maar max 5 min per keer. Om 10.00 en om 19.00 uur. Plast wel goed, huilde om 17.00 uur 45 min erg veel. Help… wat nu heb geen last van stuwing maar kolven werkt ook niet…

2x de borst?



vind ik weinig… zou haar vaker aanleggen…

dat je geen stuwing hebt hoeft ook niet, wilt niet zeggen dat je geen melk hebt…

ook kolven zegt niks over productie…

Ja 2 keer 5 min…

Ik probeer der vaker aan te leggen maar ze wil niet dan wordt ze boos en heel verdrietig!! Afgekolfde melk wil ze ook niet…

ze wilt dus helemaal niet drinken, niet aan de borst en niet aan de fles…

misschien spruw uitsluiten… ze zal toch uiteindelijk moeten drinken, dus zou niet te lang wachten en misschien een LK inschakelen…

Heb in der mondje gekeken, lipjes zijn normaal mondje ook rustig. Alleen op der gehemelte achter de plaats voor de voortanden 1 klein blaasje… maar dit is denk ik niets bijzonders… brrr ik wacht het af tot morgen andera denk maar ha bellen… en idd lk :frowning:

Oei, dat is wel erg weinig voor haar leeftijd!

Ze eet of drinkt vast ook niets anders tussenin?

Hopelijk drinkt ze morgen weer beter! :pray: :-*

misschien nu ze niet aangelegd wilt worden iig proberen wat water naar binnen te krijgen… dat ze wat vocht binnen krijgt… en de HA spruw laten uitsluiten ja… misschien heeft ze een aft of zo (dat blaasje wat je ziet, kan dat op zo’n jonge leeftijd vraag ik me af… dan is drinken gewoon pijnlijk he) en wil je dan dat aanleggen weer oppakken en het gaat moeizaam, dan zou ik een LK erbij inschakelen…

succes hoor… :hug:

Ze krijgt idd niks anders, ze lijkt nu al de avondslaap beginnen te zijn… ik ga haar vannacht maar eens voor de verandering om de drie uur proberen aan te leggen. Wordt vervolgd, thnx meiden…

hoe is het nu???

Heeft ze vannacht wat willen drinken? :pray: :-*

Gistereavond avond fv: 90 ml



Vannacht: 3 keer een paar minuten ( hooguit 5 min )



Vanmorgen: 6 min om 10.00 uur.



Ik probeer het zo weer om 13.00 uur en ik moet toch vanmiddag huisarts voor me hoofd :cry: dus neem der wle mee. Plasluiers nemen erg af!



Gisteren 22 uur tot vanmorgen 10.00 met 1 luier gedaan.

Vraag me echt af wat het is… :frowning:

Los van het feit dat ze veel te weinig komt voor een voeding en gezien het afnemen van het aantal plasluiers te weinig vocht binnen krijgt, ligt ze in de 5 minuten dat ze drinkt wel flink te klokken? Mijn kinderen lagen ook nooit lang te drinken, maar kregen in die korte tijd wel genoeg binnen.



Verder weigerde mijn oudste dochter altijd te drinken als ik ongesteld werd. Dat was heel vervelend, want dat begon al ruim een week voor ik ongesteld moest worden en was pas over op het moment dat het losbarstte. Ze vond mijn melk dan gewoon vies en ik moest hemel en aarde bewegen om er toch het minimale in te krijgen. Het kan dus zijn dat de smaak van je melk op zo’n moment verandert, net als dat zo kan zijn wanneer je een (griep)virusje onder de leden hebt. Ik had dan ook geen goed TSR en kolven lukte me ook niet. Hier kom ik op omdat ze van de fv wel goed gedronken heeft (toch? 90 ml voor die leeftijd is toch okay?) en afgekolfde voeding weigert.



Over het blaasje in haar mond: dat had mijn jongste laatst ook en dat schijnt heel vaak bij baby’s voor te komen zei de arts. Ze hebben er geen last van.



Spruw hoeft niet altijd zichtbaar te zijn. Heb je zelf last van gevoelige tepels/borsten?



Heel veel succes en ik ben benieuwd wat de HA zegt.

Ikzelf nergens last van.

Zo voel me wel lamlendig, misschien idd eerst emenstruatie die eraan komt… :think: Ze is wel slaperig, maar ook zo zoet grrr erg tegenstrijdige gedachtes hierbij. Misschien voelt ze zich gewoon voldaan, mijn zoon was altijd al zo, maar Daphne heeft veel te tobben gehad dus misschien moet ik eraan wennen. En dat icm met smaak verandering met misschien komende menstruatie zou wel heel logisch zijn. als wens ik nog niet ongi te worden



:lol: Ze mag mee naar de huisarts en kijken we even alles na, ook der oortjes ect. wordt vervolgd…

en wat zei de ha over je meisje?

ja hoe is het nu?

Hoi hoi, ik ben bij de HA geweest. Ze is nog alert, heldere vochtige oogjes en natte vliezen. Hij vond der een dikkertje hihi en toonde heel gezond. Ze is grondig nagekeken, maar lijkt in orde. Misschien iets onder de leden van een griepje of iets en komt het weer goed. Maar heel goed nieuws, nu net heeft de 40 min gedronken en ze is nog wakker :mrgreen: Ik kijk even aan hoe 't komende dagen verloopt, hoop dat 't in positieve lijn blijft gaan!!

Fijn hoor! :thumbup: :-*

Ik ben ook blij :-*

gelukkig dat alles goed lijkt te zijn op een griepje na.

maar wat fijn dat ze weer goed gedronken heeft!

ah top!! :inlove: ben blij om dat alles ok is met t meiske… :inlove: