Tycho zit sinds gister op de kleuterschool. Donderdag is zijn laatste dag op de creche om afscheid te nemen en te trakteren voor zijn verjaardag.
Volgende week woensdag is hij jarig, Nou zit ik te twijffelen om hem op de kleuterschool ook nog te laten trakteren.
Maar wordt dat dan niet een beetje te veel van het goede, want zaterdag vieren wij pas zijn verjaardag voor iedereen. Dus dan zou hij in totaal drie keer mogen trakteren (op zijn feestje zelf mag hij de kindjes een zakje met iets meegeven als ze naar huis gaan).
Wat zouden jullie doe?
Ik heb Ma.teo niet laten trakteren. Vond het niet nodig.
hier ook niet. Het wordt ook ‘afgeraden’ hier. De vierde verjaardag wordt hier op school niet gevierd maar wel op de psz.
Ik zou het niet doen denk ik.
En anders even overleggen met de juf wat gebruikelijk is.
Hier hebben we op de psz getrakteert ter gelegenheid van haar afscheid en op de kleuterschool paar weken later omdat ze toen dus 4 werd.
Kes heeft op de psz afscheid genomen en is een week voor zijn vierde verjaardag naar school gegaan. Ik heb hem dus een week daarna niet nog eens laten trakteren.
Ook Isabel heeft alleen op de peuterspeelzaal getrakteerd op haar laatste dagje. Dus niet in haar nieuwe klas.
Ik ben dus niet de enige die het dus een beetje teveel van het goede vindt.
Gewoon donderdag op de creche trakteren en op de kleuterschool slaan wij dus over dit jaar.
Bij ons mag het zelfs niet
Wij hebben het met onze dochter wel gedaan…en doen het bij onze zoon ook…
die trakeert voor zijn verjaardag en als afscheid bij de gastouder…en ook in zijn nieuwe klas…
Hier is het ook ongebruikelijk om te trakteren als je naar school gaat.
bij mij was de keuze makkelijk… ze hadden net een week voorjaarsvakantie :mrgreen: maar ik zou het ook niet gedaan hebben hoor… genoeg indrukken en weet hij nog veel van al dat trakteren. Hij snapte zijn eigen afs. op de creche amper…