2 vrouwen en Zwangerrrrrr wooohooo P28 test

Ik zou ook even bellen hoor Andrea.

Lijkt me toch het verstandigste.

Je kan tijdens je zwangerschap idd wel paracetamol nemen.

Hoi Andrea, lees je bericht nu pas. Ben je met je hoofd ergens tegenaan gevallen, of hard op de grond?

flauwvallen op zich kan niet zo veel kwaad, je bloeddruk kan ineens even gedaald zijn. Of alle andere mogelijkheden die de meiden al aanleveren zoals te kort hebben gegeten/gedronken.

Je zegt dat je wel licht kunt verdragen, dat is mooi, ben je er ook misselijk van? zo ja, dan heb je waarschijnlijk een lichte hersenschudding. Het is sowieso verstandig dat Linda je vannacht om de 2 uur even wakker maakt om te kijken of je nog goed reageert. Laat Linda straks ook even kijken of je pupillen gelijk van vorm zijn. zo niet, even de huisarts waarschuwen.

denk dat het allemaal wel los loopt hoor, en een paracetamol mag je nemen, advil niet.

En eventjes kalm aan doen. :wink:

(Zo, scheelt je weer een consult bij de HAP :wink: )

Werk jij soms In de ambulance kantje?

het gaat een heel stuk beter.

linda heeft me gelijk gecontrolleerd en het enige wat ik heb is een iets te snelle hartslag (ze kwam op ongeveer 86 pm)

De paracetamol doet zn werk.

ben verders niet (anders) misselijk ofzo.

heb ook niet de idee dat ik me hoofd ergens aan gestoot heb.

Lin heeft me ook gelijk een snickers gegeven :sick:

bedankt allemaal nogmaals!!

dikke kus

andrea

Andrea meid wat een schrik zeg.

Gaat het nu wel weer met je?

Goed naar kantje luisteren he!!!

Dikke knuf!

Fijn dat het weer wat beter gaat! enne snelle hartslag kan ook komen door je zwangerschap hoor, je lijf moet straks toch ruim een liter extra bloed rondpompen! Maar nu kwam het vast omdat je in de zwoele ogen van Linda keek! :wink: :mrgreen:

Ik heb hier af en toe al wel dat mijn hart gaat overslaan, vervelend gevoel is dat. Herken het wel van de vorige keren.

Goedemorgen meiden,

Alles gaat goed :dance: :dance: :dance:

Heb heerlijk geslapen en geen hoofdpijn meer.

Bedankt allemaal!

Dikke kus

Andrea

Andrea; fijn dat alles goed gaat :thumbup:

Wel even schrikken hoor :shock:

WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO

Ik zie net dat ik een Peuter ben!!

Ben baby en Dreumes voorbij!!

hahahhahaha sorry moest ik even kwijt :lol: :oops:

fijn dat het weer beter gaat andrea :thumbup:

Nou gelukkig maar Andrea! ( grappig trouwens om steeds deze naam te tikken. Het is nl. mijn 2e naam! :wink: )

En nu maar zorgen dat je regelmatig wat eet en voldoende drinkt he?

Hoi Andrea (kantje) :wink:

Nee ik drink veel.

Heb een fles water naast me staan :smiley:

Ik hou het in de gaten!

Kusssssssssss

Hé Andrea,

Je had toch afgelopen woensdag een echo in het ziekenhuis gepland staan, hoe is die nog gegaan???

Hey Dees,

Nee schat, heb volgende week woensdag een echo!!

En dan laat ik het natuurlijk gelijk weten!

Dikke kus

Linda zei net spontaan tegen me, hé kan het dat ik het al ga zien??

Gelijk foto gemaakt.

Dus hier mijn eerste buikfoto.

Vergis je niet, ben van mezelf ook een groot meid :oops: maar zie toch ook wel een verschil!

Dikke kus

Mooi Buikje hoor! :thumbup:

:oops:

Ben eigelijk best bang voor woensdag…

Hey meiden,

Ik ben echt giga aan het stressen.

Ga net naar de wcen zie dat ik bloed aan het verliezen ben.

Kreeg wel ongi krampen ongeveer een uur geleden, maar dat heb ik de afgelopen paar weken al.

Weet iemand hier iets mee?

Ga ik nou me wonder verliezen? :cry:

Ik begin nou ook echt buikpijn te krijgen…

Zeg AUB dat het niet waar is, PLEASE :cry: :pray:

andrea, is het roodbloed, of donkerbruin? donkerbruin zou oud bloed zijn en hoe dan ook weinig kwaad kunnen…

Als het echt rood ( beetje zoals ongi ) bloed is… kan het van alles zijn :? :cry: het kan inderdaad dan zijn dat het niet goed zit of zat, het kan ook zijn dat er helemaal niets aan de hand is. geloof dat het in geval van rood bloed 50/50 is. Dus 50% kans dat het goed gaat nog, 50% kans dat het echt foute boel is… :? in ieder geval :hug:

En altijd in gedachten houden, het is jouw lichaam, jouw kindje… weet je het echt niet meer, durf je het niet meer aan… bel dan je VK of GYN voor hetzelfde geld kan je eerder voor een echo en weet je in ieder geval waar je aan toe bent… :hug:

Andrea, hoop zo dat jullie wondertje bij je blijft! :pray: Ik snap heel goed dat je heel bezorgd bent nu…

Maar als je echt buikpijn en krampen hebt weet ik het ook niet… :cry: