Andrea, wat een ellende. Een dikke :hug: :hug:
hoe is het nu??? weten jullie al iets meer?
Hoi,
Ook ik lees met spanning mee.
Ik hoop toch zo voor jullie dat de eerste test goed was en die andere gewoon nog niet aangeeft dat je (misschien) zwanger bent…
Iig heel veel stekte en ik denk aan jullie :-*
En…Andrea nog en keer getest met ochtendurine.
Hoi meiden!
Ik heb vandaag zo een 2 voor €5 test gedaan van de kruidvat.
En daar was een lichte streep op te zien.
Mag ik nou enthousiast worden of niet :?
Ik wil zo blij zijn, maar dat word hierdoor zo belemmerd!
Wat denken jullie?
Doe van de weekend de 2e test.
Kussssssssssssss
Andrea
Die testen zijn iig heel erg betrouwbaar.
Misschien al een beetje gelukkig, :lol:
Hoop het zo voor jullie
Oh Andrea, je maakt het wel spannend zeg!! De testen van Kruidvat staan goed aangeschreven maar kan me voorstellen dat je het nog even aankijkt…
oo spannend, ik duim voor jullie :-*
kruidvat is volgens mij best snel betrouwbaar, maar zeker weten doe ik het niet…ik testte volgens mij pas 10 dagen over tijd of zo 8)
Hier een lichte streep bij Kruidvat en nu een dametje, dus voor mij is een streep een streep
Voorzichtige gefeliciteerd dus :-*
Andrea, twijfelde ook altijd over die goedkope kruidvat testen… maar ze hebben me niet in de steek gelaten! Het was deze test die me vertelde dat ik zwanger was voor de 2e keer … en helaas ook de test die me vertelde dat het over was, maar de test is wel betrouwbaar… hiermee bedoel ik te zeggen, dit is de 2x een streep en een streep komt er niet uit zichzelf… dus zou voorzichig toch heel blij worden en een VK bellen want een streep is een streep hoor, echt waar GEFELICITEERD!!! en volgende week een test kan geen kwaad hoor, dan word het streepje alleen maar dikker en sterker
Ik hoop het toch zo voor jullie meid
Anders misschien toch even een digitale test, anders blijf je toch lichelijk onzeker lijkt me
In principe is een streep een streep, maar ik denk dat je jezelf gek maakt door elke keer te vroeg te testen…
ik had ook in t begin n hele llichte streep, heb toen zelfs gedacht dat alleen ik m zag… en ben toch echt zwanger!!
gefeliciteerd!!
bij mijn beide zwangerschappen heb ik meerdere testen gedaan omdat ik na de eerste test nog even t streepje bevestigend op een andere test wilde zien… en tuurlijk was daar geen streep op te zien :roll:
het heeft me wat testen gekost hoor
zie me banners dat ik wel degelijk zwanger was :mrgreen:
ik blijf nog even voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: tot je een duidelijke streep op je test heb staan.
:-*
Hoi dames…
Er waren er een paar die vroegen de hele tijd wanneer mijn nod was.
Dat was 2 dagen geleden.
Ik ben vannochtend begonnen met vloeien
Die 3 posi testen doen zeer!
Zonder aankondiging ben ik gaan bloeden, ik heb geen aankoniging van mijn NOD gekregen!
Kan het zijn dat het allemaal gepakt heeft, en toch losgelaten heeft?
Hoe kom ik anders aan 3 posi testen?
Iig neem ik vanavond lekker een biertje en straks een broodje filé en dan ga ik met volle moed door naar de volgende ronde denk ik maar
Dikke kus
Andrea
Het zou natuurlijk altijd kunnen :think:
He getsie meis, het zit jullie niet mee he.
Gaan jullie nu door met deze donor?
Omdat jullie er geloof ik niet helemaal tevreden mee waren.
Nou geniet van je broodje filet en je biertje vanavond en voor jou en Linda een dikke knuf :hug:
Hey wat een pecht steeds :hug:
Je zou na je ‘menstruatie’ weer een test kunnen doen, als die overtuigend negatief is kun je ervan uitgaan dat er waarschijnlijk toch iets gezeten heeft.
Sterkte meid en misschien de volgende keer pas testen als je echt overtijd bent. :hug:
Jeetje Andrea, het klinkt wel als een hele supervroege miskraam maar ja… wat heb je er nog aan he? :hug: Het schijnt dat 1/10 zwangerschappen fout gaan en dat is dan als je al wat verder bent… hoor verhalen dat 1/2 zwangerschappen fout gaat nog voor je ongesteld word, dus eigenlijk wat jij nu meemaakt…
Een test kan NOOIT positief zijn als je geen HCG in je lichaam hebt dus dat zal er toch gezeten hebben, al was het weinig…
nah, op naar de volgende poging en is dat dan met dezelfde donor of toch maar een andere?
groetjes,
Louise
Hè Andrea, wat balen zeg. Zet het ook echt door?
Wat mlk ook zegt, er moet hcg gezeten hebben anders geen streepje.
Wat gaan jullie nu verder doen met de donor.
:hug:
:hug: Balen meis…
Ik ben ook wel benieuwd of jullie wel met deze donor verder gaan