2 vaten navelstreng

Maria: Ik ben blij voor je dat alles helemaal goed is!! :mrgreen:

En die extra echo is ook wel prettig! Dan is het qua groei nog net even iets beter te zien.



:-*

Mariska

tnx meiden :-*



suzanne, ze is idd een ze :mrgreen: we wilden eigenlijk een verrassing, maar het was toch handiger ivm het uitzoeken van kleertjes en spulletjes, daar wij zo ontzettend ‘groot’ wonen :mrgreen:

jij succes met de laatste loodjes he :thumbup: ben er helemaal klaar voor?



mariska, ik vind het ook erg fijn dat we een extra echo krijgen. maar gelukkig heb ik het gevoel dat het allemaal wel goed zit nu. jeffrey was een beer bij de geboorte, en dana was een ukkie, dus ging er al vanuit dat dit ook een mini word. komt allemaal goed :inlove:

even een up-date :mrgreen:



ik had begrepen dat er vaak een vroeggeboorte inzit met een 2vatennavelstreng… maarre ben nu toch al 2 dagen overtijd :mrgreen:

en dat de beejes vaak wat kleiner kunnen zijn, idd kunnen, want de gyn schat deze beeb zo een 7 tot 8 pond :lol:



ben dus wel heel benieuwd.



ben ook wel heel beneiuwd hoe het nu met jou is mariska? alles goed?

Wij hadden ook een twee-vats navelstreng, onze baby liep tot de laaste controle twee weken achter (met echo gemeten), maar bij de geboorte met 39 weken was ze toct 3990 gram en 53 cm. Niet echt klein dus.



groetjes

Maria, wat spannend zeg! Veel succes met de laatste loodjes!



Hier ook een twee-vats navelstreng. Het is gevonden bij de 20 weken echo en ik heb een extra controle in het ziekenhuis gehad, maar er was geen aanleiding om het verder te onderzoeken, gelukkig. Zo te lezen komt het toch regelmatig voor…



Liefs,

Winnie

nee, chatty, dat is zeker niet klein :shock: :inlove:



dank je winnie, heb ik nodig, heb vandaag een echte baaldag :roll: :mrgreen:



komt idd toch wel regelmatig voor, maar je vind er niet zo heel veel over op internet. ja van die enge verhalen, en ik wil ook positieve verhalen :mrgreen: en dat hebben we gelukkig :inlove:

Hoe is het nu met je? Spannend hoor!

nog steeds zwanger :mrgreen:



ik ben wel gisteren naar ziekenhuis geweest voor een ctg. dat wilde ikzelf, en het mocht gelukkig. ze waren allemaal erg aardig voor me.

verhaal blijft hetzelfde: als mn water breekt, zo snel mogenlijk naar het ziekenhuis, want ze heeft nog steeds te veel ruimte, en omdat ik al 2 cm ontluiting heb, kan de navelstreng eruit komen :shifty:

en gaan ze me helpen, mochten de weeen weer niet vanzelf komen.



dus we wachten gewoon weer af 8) met alle hormonsters van dien :mrgreen: