2 soorten Little People ?

Wij hebben een hele verzameling little people ondertussen en de kinderen spelen er heel graag mee.

C. is 2 weken geleden 2 jaar geworden en hij heeft wat nieuwe spullen van de LP gekregen en gisteren had hij nog verlaat verjaardagsvisite en kreeg een helicopter van de LP. Alleen met een heel ander poppetje erin, langer en met echte benen.Dit poppetje pas niet in de andere LP voertuigen, stoeltjes e.a.

Weet iemand of Fisher Price langzaam de Little People gaat vervangen door Normal People ? :think: :wink: Of hebben ze verschil tussen jongens en meisjes LP ?



De site van FP geeft momenteel geen respons op artikelen van de LP.



Wie weet meer ?





dit is een versie voor de wat oudere kinderen…

zeg maar tussen de LP en LEGO in…

dus nog te klein voor LEGO en al ‘te groot’ voor LP



hoorde ik gisteren toevallig :mrgreen:

Aidan heeft ook dit poppetje met de helicopter. Ik weet nog dat er op de doos stond dat deze poppetjes beweegbaar zijn. Er waren twee soorten in de winkel, de helicopter en nog iets voor meisjes (roze).



Sindsdien heb ik het niet meer gezien. Ik denk niet dat LP wordt vervangen maar dit gewoon een extra iets is.

Volgens mij heb ik een paar weken geleden ergens iets gelezen over de “new generation” LP

Dat zouden dus deze popjes zijn met bewegende beentjes…

Ik vind het persoonlijk jammer dat ze dit doen, zoals je al zei: niets past meer op of in elkaar op deze manier.



Ze hebben wel eerder LP “verjongd” maar dat was onderling uit te wisselen (mijn dochters LP poppetjes passen nog in de LP auto’s van mijn zoons garage uit 1996)

De ‘gewone’ little people is de discovery versie van 1-4 jaar en die met die rare benen, waar dus de helikopter van is is de imagination versie voor 2-5 jaar. Hier hebben we ook de helikopter en een steen mijn ervan. Maar doe mij maar de discovery versie hoor. veel liever en leuker vind ik zelf, maar de kids vinden het alle twee leuk.

Wij hebben ook aardige verzameling van Little People



zo heeft Jill ook de campeer set…



Deze poppetjes hebben idd ook armen en benen die je kan bewegen…

Er zijn al heel veel zo’n neiuwe poppetjes van little people uit hoor. Vind he tmaar niks (eerlijk gezegd) :oops:

Maar heb ook het idee dat ze niks nieuws meer maken van de andere poppetjes. Wel jammer zo. :wall:

Ik heb begrepen dat alles op den duur zo wordt, vind het ook jammer

Op het moment zijn er zelfs drie soorten Little People te koop:

Discovery, voor 1-4 jaar (de “ouderwetse” dus).

Imagination, voor 2-5 jaar (de “nieuwe” beweegbare poppetjes)

Building, voor 1-4 jaar (met bouwblokken erbij, lijkt op Megabloks)



Volgens mij is het gewoon de bedoeling dat deze drie ‘lijnen’ naast elkaar gaan bestaan. Maar nu jullie het zo zeggen, ik heb inderdaad van de oude LP al lang niets nieuws meer in de winkel zien verschijnen… :think:



Nou ja, ik vind de nieuwe versie dus wel erg leuk (we hebben er na december straks ook bijna alles van :oops: ). Ik denk ook dat deze versie iets langer meegaat, ik zie hier kindjes van een jaar of 4/5 ook nog wel mee spelen.

Wel jammer inderdaad dat het niet op elkaar past, nu hebben we dus twee verschillende bakken LP staan.

@Noasmama wrote:





Volgens mij is het gewoon de bedoeling dat deze drie ‘lijnen’ naast elkaar gaan bestaan. Maar nu jullie het zo zeggen, ik heb inderdaad van de oude LP al lang niets nieuws meer in de winkel zien verschijnen… :think:




Het nieuwe huis kwam vorig jaar tegelijkertijd met een aantal van die nieuwe dingen… :think:



Ik vind ze allebei wel leuk eigenlijk, alleen wel jammer dat die grote poppetjes niet in de andere dingen passen…



Maar ja, Isabel raakt een beetje uit LP… zij is helemaal into Playmobil op het moment! :mrgreen: