2 maanden overtijd en al 2 testen zijn negatief

Hallo allemaal!

Ik hoop dat ik hier een beetje steun kan vinden en hopelijk dames die met ditzelfde probleem hebben gezeten of zitten me kunnen helpen.

Mijn laatste menstruatie was 11 april, inmiddels zijn we nu dus 2 maanden verder en ben ik nog steeds niet ongesteld geworden.

Ik heb inmiddels vorige week en die week daarvoor een test gedaan en die waren allebei negatief. Nou heb ik op zich best veel aan mn koppie, maar stress kan et lijkt me niet zijn aangezien het nu beter gaat dan ooit tevoren.

Toen ik in verwachting was van mijn eerste kindje wist ik meteen dat ik zwanger was zonder ook maar enige test te hebben gedaan. Nu heb ik het gevoel wel een klein beetje maar niet zo sterk als de eerste keer.

Nu vroeg ik me dus af of ik nou wel of niet zwanger ben en welke testen jullie het beste vinden. Ik heb ze allebei gedaan van Kruidvat.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, begin hier een btje moederloos van te worden!

Liefs, Lisette[/b]

Hoi Lisette,

Allereerst een dikke :hug: want die onzekerheid is hartstikke vervelend!

Ik kan niet uit je berichtje halen of je net met de pil bent gestopt. Want als dat zo is dan kan het idd weleens voorkomen dat je een (paar) lange, onregelmatige cyclussen hebt. Je lijf heeft soms echt de tijd nodig om te ontpillen.

Als het niet zo is en je hebt normaal een vele kortere cyclus dan zou ik eens contact opnemen met de huisarts.

Het zal niet aan de testen liggen. Die van de Kruitv*t zijn prima.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid! :hug:

Hai hai.

sorry was ik inderdaad niet helemaal duidelijk. Ik gebruik al 5 jaar de pil niet meer aangezien ik het altijd vergat. Hoe groot ik het ook op mn deur plakte van mn slaapkamer :lol:

Dus daar kan het zowiezo niet aan liggen :slight_smile:

Zaterdag ga ik weer een test doen, en als blijkt dat ik niet zwanger ben dan inderdaad maar even bij de dokter langs gaan he?

Liefs…

Het vreemde is dat ik na mn bevalling van de eerste anderhalf jaar niet ongesteld was geweest… ik ben toen naar de gyn gegaan heb een inwendig onderzoek gehad en die zei dat je menstruatie weg kan blijven door overgewicht…

ik heb indd wel wat overgewicht maar het is wel vreemd dat ik inmiddels gewoon weer een jaar ongesteld ben geweest en nu ineens 2 maanden overtijd ben…

Pfffff, wat een gedoe he?

@ lisette: ik (mede aug.2006 mama)ebn in mei 2007 gestopt met de pil, werd toen in juli voor het eerst ongesteld, daarna bleek ik in okt. zwanger, wat in nov.2007 mis is gegaan, daarna werd ik in maart 2008 pas ongesteld en daarna bleek ik in mei 2008 zwanger (resultaat een gezonde zoon van bijna 5 maanden). nu las ik dat jij je pil al 5 jaar niet meer slikt, dus waar jou onregelmatigheid/ uitblijven vandaan komt is dan niet helemaal duidelijk. maar bij mij bleek dus na vele inwendige echo’s dat mijn eitjes niet mooi groot groeien om een eisprong te krijgen… wel is het zo dat ze ja vaak pas na 6 tot 12 maanden pas willen helpen, verschild per gyn… succes meid en ik lees je vervolg anders wel bij de aug. 2006 mama’s!

vervelend he…

ga beter bellen naar huisarts afspraken te maken :wink:

ik hoop dat ze kunnen jou wat helpen?

2 maanden overtijd?

vorige maand had jij geen ongi gehad of heel weinig ongi gehad?

je ongesteldheid kan idd weg blijven door overgewicht maar omdat het anders wel regelmatig? is lijtk dit me wel stug ik heb pco en word maar zelden uit mezelf ongesteld heel vervelend

maar goed ik zou de huisarts eens bellen om te vragen hoe en wat als je er last van hebt kan je misschien een kuurtje primolut krijgen om het op te wekken

Wat vreemd!! Natuurlijk hoop ik voor jou dat je zwanger bent, maar als ik jou was zou ik gewoon even langs de ha gaan. Heb je iig zekerheid toch! Dan kun je of heel blij zijn, of er kan wat aan gedaan worden. Die onzekerheid zou mij helemaal gek maken!

Ja het is indd erg vreemd allemaal… maar goed, vanmiddag of morgen nogmaals een test doen, mocht het weer negatief zijn ga ik denk ik toch maar even een bezoekje doen aan de huisarts… Deze onzekerheid is ook niks, het vervelende is dat ik helemaal niet zwanger wilde zijn dit wegens financiele redenen, maar die zijn gelukkig weer weg en nu ben ik er wel klaar voor… Maarja, nu weet ik dus nog niet of ik wel of geen kindje krijg…

Bah bah… Maar goed, we blijven hopen! :pray:

:hug:

Komt goed schatje :inlove:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Laten we het hopen, want op deze manier is het ook niks… :cry:

Laat maar, blijkt toch anders te zijn.

jeetje Tamarinde, dat is nog al wat…

Nou ik kan me dus helemaal vinden in jouw verhaal. Ik heb in april ook een klein btje gevloeid, terwijl ik normaal gesproken erg veel bloed verlies…

Ik heb 2 testen gedaan en die waren ook allebei negatief. Ik kan ze alleen niet meer terug halen want die zijn met de vuilniswagen mee.

Hmmmm, dus als wij hetzelfde verhaal hebben zou ik misschien toch indd de dopler moeten pakken… (ik zat er aan te denken van nou als ik die op mn buik leg hoor ik vanzelf wel geen of wel een hartje kloppen)

Ik ga dat dus meteen doen als ik vanavond weer thuis ben!

Ik laat jullie zo spoedig mogelijk weten of ik wat gehoord heb!

Liefs,

Laat maar.