@Becky wrote:
Doet het bij jou dan geen pijn?
Daarom doe ik het meestal niet…het doet altijd pijn en vanavond waarschijnlijk al helemaal. :shifty:
Gebruik je dan wel de goede maat? Hier doet het geen pijn nee.
@Becky wrote:
Doet het bij jou dan geen pijn?
Daarom doe ik het meestal niet…het doet altijd pijn en vanavond waarschijnlijk al helemaal. :shifty:
Yeps ik bedoel idd de Waterpik! Voor hele diepe pockets is dat ws niet afdoende hoor maar wanneer dat voor het merendeel is opgelost is het mss wel weer een optie? Gooi het in de groep bij de mondhygieniste en als je echt zo’n angst en pijn hebt ivm het zelf doen is het dan mss mogelijk dat zij het al was het maar een keer of 3 voor je doen? Mits je verzekering het dekt of je het zelf wilt/kunt betalen?
Hier zijn zelfs de fijnste ragertjes te groot voor de minimale ruimte die ik heb tussen mijn tanden. Beugels ed zijn echt tof voor het optische maar hebben vast ook nadelen gehad voor mijzelf. :?
@D. wrote:
@Becky wrote:Doet het bij jou dan geen pijn?
Gebruik je dan wel de goede maat? Hier doet het geen pijn nee.
Rhiannon, heb jij de draadloze?
He gats hebben ze geen verdovende mondspoeling (oh ik moet gelijk denken aan de gengigel voor doorkomende tandjes…) ?
Je weet zelf al dat het ‘moet’ en dat het doorbijten is maar maakt het er niet makkelijker op.
Oh het merk is waterpik (google maar eens je kunt hem geloof ik nu 2 maanden zonder risico proberen) en ja ik meen dat er elke soort mondspoeling in kan. Ik gebruik zelf enkel sensodyne ivm mijn gevoelige tanden. En flos dus met enkel water en daarna doe ik de mondspoeling. En jep heb de snoerloze! Klein en die kan ik tenminste meenemen op vakantie. :thumbup:
@Rhiannon wrote:
He gats hebben ze geen verdovende mondspoeling (oh ik moet gelijk denken aan de gengigel voor doorkomende tandjes…) ?
Je weet zelf al dat het ‘moet’ en dat het doorbijten is maar maakt het er niet makkelijker op.
Oh het merk is waterpik (google maar eens je kunt hem geloof ik nu 2 maanden zonder risico proberen) en ja ik meen dat er elke soort mondspoeling in kan. Ik gebruik zelf enkel sensodyne ivm mijn gevoelige tanden. En flos dus met enkel water en daarna doe ik de mondspoeling. En jep heb de snoerloze! Klein en die kan ik tenminste meenemen op vakantie. :thumbup:
Rhiannon, dank je wel voor de tip! Als mijn vriend thuis komt na zijn werk, komt ie mij direct ophalen en gaan we er 1 halen bij de mediamarkt :thumbup:
Had namelijk ook gehoord van mijn mondhygieniste dat een ernstige tandvleesontsteking (die ik dus heb) ook eenzwangerschap kan tegenhouden) Dus we gaan ons even helemaal op ons gebitje storten.
Nogmaals, dank je wel! :-*
Geen dank meis, enneuh het is altijd goed om je gebit in goeie conditie te hebben. Er is vooral een link mbt vroeggeboorten maar lastiger zwanger raken zou me zeker niet verbazen!
Daarbij ontstekingen aan je tandvlees, en gevoeligheid ed is vooral met de zomer met koude ijsjes, BBQ etentjes ed echt niet fijn. :-* Dan kun je de komende zomer lekker genieten en goed in je vel (tandvlees) zitten is altijd top. :mrgreen:
@Rhiannon wrote:
Geen dank meis, enneuh het is altijd goed om je gebit in goeie conditie te hebben. Er is vooral een link mbt vroeggeboorten maar lastiger zwanger raken zou me zeker niet verbazen!
Daarbij ontstekingen aan je tandvlees, en gevoeligheid ed is vooral met de zomer met koude ijsjes, BBQ etentjes ed echt niet fijn. :-* Dan kun je de komende zomer lekker genieten en goed in je vel (tandvlees) zitten is altijd top. :mrgreen: