Jaa!! Sam slaapt! Maar het logeetje nog niet! Hij huilt :mrgreen:
Heb de kleine van een vriendin hier! Is ruim een jaar nu! Maar die huilt dus eerst voordat hij gaat slapen! Gelukkig slaapt Sam wel!
Vind wel sneu, hele tijd de neiging om naar hem toe te gaan, maar moest niet dus doe ik dat maar niet haha!
Hopelijk valt hij zo in slaap! Heb hem maar even op de gang gezet :oops: :mrgreen:
Had hem namelijk bij mij in de woonkamer (bij gebrek aan meer kamers) maar ja, dan ziet hij mij en dat is natuurlijk leuk, dan gaat hij nooit slapen!! :mrgreen:
Wou ik even vertellen! Wel druk hoor 2 kids!
Moest net ook naar het toilet toen ze hier beide rondkropen, tja denk je dan, hoe ga ik dat doen, maar toch maar ff snel snel gedaan met de deur los :mrgreen:
Best leuk hoor! :dance:
uitdaging idd zo ineens 2 kids haha.
Sommige kinderen moeten zich zelf idd in slaap huilen, maar als je dat niet gewent bent is dat wel moeilijk.
Hoop dat hij snel lekker slaapt.
Stoer ben jij zeg! 8)
Slaapt hij al?
Het is ook wat…als je net 1 bent toch!?
Ze slapen!
Net ook… maar toen werd dat oppaskindje weer huilend wakker.
Hij wou zijn papfles ook niet. Net weer geprobeerd maar nog steeds niet.
Maar weer in bed gelegd. En nu slaapt hij weer!
Sam slaapt gelukkig door zijn gehuil heen :thumbup: :dance:
Wel leuk hoor! Zo ineens 2 kids! Haha!
en is alles goed gegaan??
Vast wel he, jij bent een super mama, dus voor even een oppas kindje erbij kan jij vast ook wel hendelen!
Ja alles was goed gegaan!
Alleen, ze zou haar zoontje om 8 uur ophalen. En om 10 uur was ze er nog niet. Ik kon haar niet bereiken.
Dus Sam in de wandelwagen… andere kindje op de arm (had pantoffels aan en de grond was nat van de regen) dus hup, wij naar buiten, 2 straten door, waren we bij hun huis (wel handig als ze zo dichtbij wonen) en aangebeld. Was ze ziek… en weer gaan slapen. Niet echt handig, maar vooruit. (is jong meisje… 17 jaar… en die hoort dr tel. niet als ze slaapt haha! Dus dan vink het al niet super erg meer… omdat ze ziek was… maar toch, liever dat ze int vervolg belt haha)
Daarna lekker met Sam naar huis gegaan!
Dus alles goed gegaan, helemaal leuk! En ze sliepen zelfs allebei tot 07.45 uur!! :thumbup: