2 jongens op 1 kamer

nou, ze liggen hoor! en geen kik! ze zeiden “welterusten Frank” en tusse Tijn" en gingen direct pitten… ge-wel-dig! we kunnen zo terug als we willen, maar de jongens vinden het helemaal te gek! nu afwachten hoe lang ze dit leuk vinden, maar dat kon wel eens lang zijn… wat gezellig!

:inlove: :thumbup: nou perfect toch!

Waarom geen stapelbed?

Wij hebben erg kleine kamertjes (ongeveer 6,5 vierkante meter) en hebben dus wel een stapelbed staan. Eerst hebben de oudste 2 daar geslapen: de 2e was toen 2 jaar en 3 maanden. Nu ligt onze oudste op de zolder en de 3e ligt bij de 2e op de kamer; hij is met 2 jaar en 5 maanden in het stapelbed gaan slapen. Hier geeft het geen problemen hoor! Op elkaar mopperen doen ze toch bij tijden, maar ach, ze hoeven er alleen maar te slapen :wink:

@Nien wrote:

nou, ze liggen hoor! en geen kik! ze zeiden “welterusten Frank” en tusse Tijn" en gingen direct pitten… ge-wel-dig! we kunnen zo terug als we willen, maar de jongens vinden het helemaal te gek! nu afwachten hoe lang ze dit leuk vinden, maar dat kon wel eens lang zijn… wat gezellig!




ow ha, je hebt ze al samen liggen :thumbup: :thumbup:

@ wola, ze liggen inderdaad al samen, maar de jongste ligt nog in zijn babybedje.Van de zomer gaat dat bedje naar mijn zus, waarschijnlijk en dan kunnen we alsnog voor een stapelbed kiezen. Bij de Ikea hebben ze hele leuke…en oudste zoonlief heeft samen met mij de zolder omgebouwd tot een mooie speelkamer voor alle drie de kinderen.

He mooi da het gelukt is!



Mijn twee oudsten slapen ook samen ok 1 kamer. Ik had er moeite mee (ooooh sielug dat ze geen eigen kamer meer hebben omdat wij zonodig een 3e kindje wilden) maar ze vinden het normaal en gezellig. Nooit problemen gehad met slapen gaan oid. Als ze ouder worden en wel een eigen kamer willen verbouwen we wel oid…



Groetjes,

LaBruja

Hier kan niet anders dan 2 samen en nu ligt sinds deze week de jongste 2 samen in een stapelbed en dat gaat redelijk goed! Vandaag voor het eerst hebben ze tot 8 uur liggen keten, maar daarna gewoon goed in slaap gevallen!



Als ze echt groter zijn willen we wel voor elk kind een eigen kamer, maar voorlopig voldoet dit prima!

Hoi allemaal,



Wij hebben hier ook 2 jongens 7 en 9 jaar op een kamer liggen. Ging in het begin altijd zonder problemen maar na 2 jaartjes begonnen er af en toe problemen te ontstaan. we hebben er over gedacht de kamer in 2e te delen met een gipswandje maar dat was met de ingang geen optie. Toen hebben we gezocht naar alternatieven en hebben via internet een schuifwand besteld. Als ze dan vervelend zijn gaat ieder naar zijn gedeelte en doen we de deuren dicht… Het is niet de beste oplossing maar voor nu werkt het! Ik weet niet meer hoe de website heet, zal straks in de rekening kijken maar misschien is dat ook iets?



Heb de rekening net gevonden en het was van dit bedrijf maar we hebben het geloof ik gewoon via http://www.jouwmaatkast.nl aangevraagd.