2-jarige Peuter in voorhoofd geschoten in Nijmegen

Ik hoorde het gisteren op de radio, we zaten echt even zo :shock: in de auto.

Het had een oog kunnen raken, of heel anders af kunnen lopen. Je kan vantevoren niet inschatten op welke manier je het kind raakt, en tot hoever zo’n kogel naar binnen dringt. :?

Wat een ontzettende imbeciel, en wat voor zieke geest heb je dan?!

Peuter in hoofd geschoten

AMSTERDAM - Terwijl een 2-jarig meisje buiten op het speelplein van een kinderopvang aan het spelen was, is ze gewond geraakt. Een kogeltje werd in haar hoofd geschoten…

Het meisje werd door een luchtbukskogeltje in haar voorhoofd geraakt, melden enkele ouders en de directie van de kinderopvang in Omroep Gelderland.

Het meisje raakte lichtgewond en haar ouders hebben aangifte gedaan bij de politie.

De creche heeft besloten om de kinderen voorlopig niet meer buiten te laten spelen en vanaf volgende week komt er meer toezicht tijdens het buitenspelen.

Kogeltje in voorhoofd peuter blijft raadsel

NIJMEGEN - Uitgebreid buurtonderzoek door de politie tot vrijdagavond laat heeft geen helderheid gebracht over de herkomst van een kogeltje in het voorhoofd van een tweejarige peuter in Nijmegen. Dat heeft de politie zaterdag laten weten. Wel heeft zich een getuige bij de politie gemeld, van wie de verklaring wordt nagetrokken.

Woensdag deden de ouders van het meisje aangifte, nadat een peuterleidster van het kinderdagverblijf in Nijmegen-Oost een kogeltje in haar voorhoofd vond. Het kind was op een pleintje aan het fietsen toen het ineens begon te huilen.

Naast een uitgebreid buurtonderzoek, doet de recherche technisch onderzoek naar het kogeltje en worden meer getuigen opgeroepen.

:shock: , nou ja zeg. Die ouders en leidsters zullen idd geschrokken zijn.

zow :shock:

:shock: niet normaal zeg

NIJMEGEN - In Nijmegen is maandag voor de tweede keer in een week tijd een peuter licht gewond geraakt door een vermoedelijke beschieting. Dat meldde de politie woensdag. Beide incidenten zouden gebeurd zijn op het terrein van een kinderdagverblijf.

Na het eerste incident, waarbij een 2-jarige meisje licht gewond aan haar voorhoofd raakte, begon de politie een onderzoek. Het vermoeden bestond dat de verwonding was veroorzaakt door een klein kogeltje.

Een anderhalf jaar oude peuter die maandag licht gewond raakte aan de knie, is mogelijk eveneens beschoten. De ouders ontdekten thuis een wondje in de knie van hun kind en vonden ook een op een kogeltje gelijkend voorwerp.

Politie

De politie neemt de zaak hoog op en heeft het onderzoeksteam na de tweede beschieting uitgebreid, aldus een woordvoerder woensdag.

Agenten hebben woensdagmiddag een passantenonderzoek gedaan in de directe omgeving van kinderdagverblijf De Kameleon. Dat onderzoek leverde bruikbare tips op, aldus de politie.

Ouders

Het kinderdagverblijf informeert ouders over de incidenten. Toezichthouders houden de omgeving van het dagverblijf extra in de gaten.

:shock: :o :shock:

Ik las het vanochtend idd Nicje.

Vreselijk toch?

Hoe verzin je het in vredesnaam… :silenced:

Ik ben ook heel nieuwsgierig wat hier uit gaat komen.

Dat je bang moet worden om de kinderen naar een kdv te brengen… :think:

Oww getsie, hoe haal je het toch in je hoofd…die onschuldige

kindertjes!!!

mijn zoontje gaat morgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal…je moet er toch niet aan denken…

X Dylan

Ik heb daar 4 jaar gewerkt :shock: Met veel plezier overigens :mrgreen: Moeder van 2 gastkindjes van mij werkt er dus ik hoor het uit eerste hand. Echt té erg dat er mensen zijn die lol beleven in het beschieten van peutertjes :evil:

Het is inderdaad gewoon te gek voor woordne. Voorlopig wordt er daar niet meer buitengespeeld heb ik gehoord.

:shock: :o :shock: :o :shock:

welke imbeciel gaat er nou op kinderen ( ziezo op mensen!) lopen schieten??

zo 1 moet ik tegen komen dan issie de mijne…

licht gewond is toch gewond en nergens voor nodig…

oeh daar maak ik me boos om! :doh:

pff wat een achterlijke zeg, wie schiet er nu in hemelsnaam op peuters :shock: :shock: ik hoop dat hij snel gepakt wordt…

Opeens schiet er een verhaal te binnen van vroeger.

Wij hadden een jongen op de basisschool, hij zat 2 klassen hoger, die het leuk vond om met een luchtdrukpistool op anderen te schieten.

Een vriendje van mij had toen een kogeltje in zijn tong. :roll:

Die jongen was ook een beetje het spoor bijster zeg maar. Er is ook niet veel meer van hem terecht gekomen (heeft jaren op straat geleefd als volwassenen)