2 Jaar oprij hetzelfde doen met kinderfeestje, kan dat?

Hoihoi,



Vorig jaar zijn we met Anne s kinderfeestje naar een stel shetlandpony s gegaan die ze mochten borstelen, versieren, rijden, spelletjes doen terwijl ze op de pony s zaten, hoefijzer schilderen, frietjes eten etc.



Het was een kei gezellig feestje, daarnaast rijdt Anne zelf nu 1.5jaar pony, dus een echte paardenfreak.



Nu zou ze het leuk vinden om dit jaar haar feestje weer bij die mensen te vieren, 1 kindje die er vorig jaar ook bij was is er dit jaar ook weer bij, de rest zijn andere kinderen.



Zouden jullie dit nog eens doen, of echt iets nieuws verzinnen?



Ik hoor het graag.

als zij het graag wil en geweldig vind gewoon doen… waarom niet ??

@ingemamavan2 wrote:

als zij het graag wil en geweldig vind gewoon doen… waarom niet ??




Tja, waarom niet…uhmm…omdat dat 1e kindje dan 2 keer hetzelfde doet en 2 versierde hoefijzers in huis heeft :think: …hmmm…ik weet niet waarom niet…er zijn veel dierenliefhebbers in het groepje…zouden ouders het niet ‘raar’ vinden?

ik zou het gewoon doen hoor! er is maar 1 zelfde kindje, rest allemaal andere kindjes, dus voor hun is het allemaal nieuw :slight_smile: ‘jammer’ dan voor dat ene kindje, en het gaat er toch ook om wat je dochter leuk vindt :slight_smile:



vroegah, toen ik klein was kuch, gingen we ook eigenlijk bijna elke keer met een kinderfeestje zwemmen :angel:



Ik ga niet vertellen wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee! 8)

Whaha jaaa die weet ik ook nog heel goed!

En iets later, groep 7/8

‘neem je pyama en slaapzak mee’.



Ik doe altijd min of meer hetzelfde eigenlijk. Pannenkoeken, speurtocht, cakejes versieren/knutselen/pizza’s maken. Altijd feest :dance:

:mrgreen: …Tja van die herinneringen heb ik eigenlijk zelf ook :lol:



Nou, dan zal het wel goed zijn …ik kwam nog op een ander leuk idee, maar daar moet ik het eerst met mn partner over hebben voordat ik dat aan Anne vraag, omdat ik weet dat ze dat ook super zou vinden, maar dan moeten we het eerst over de kosten hebben :wink:



(Anne is weg van Dippiedoe in Son, dus dat zou ook kunnen)



Thuis hebben we gedaan toen ze 5 werd, was super leuk en kan altijd, dus dat is last but not least (als ik het goed schrijf :wink: )

Nou, de knoop is doorgehakt, we gaan weer naar de ponys. Ik heb al contact gehad met de mensen van daar en ze vonden het leuk dat we weer wilden komen :dance:

Tja, ik heb jaren ‘ouderwets’ verjaardagsfeestjes thuis gevierd. Nooit iemand gehoord dat het raar was dat ik dat elke keer weer deed :think:

Leuk toch. Ik zie dat je al besloten hebt!



Misschien kunnen ze bij de stal een andere klutsel activiteit aanbieden ipv de hoefijzers ter afwisseling.