Ik wil een FB profiel voor mezelf aanmaken maar dit lukt niet omdat mijn man al een profiel op het email-adres heeft wat ik ook zou moeten gebruiken?
We hebben maar 1 email adres… moet toch gewoon mogelijk zijn op 1 of andere manier? :think:
Nee dat kan niet! Vind het ook wel logisch… Je zou dan een nieuwe email aanmaken ofzo.
Heb net goed zitten lezen en het kan idd niet :?
Ik vind het niet logisch, ik gebruik dan toch een ander wachtwoord om in te loggen. Zo staat het toch los van mijn man zijn profiel?
Ander wachtwoord is makkelijker dan een nieuw e-mail adres aanmaken speciaal voor FB lijkt me.
Zal wel te simpel denken
Samen met je ww IS je email ook een deel van je beveiliging.
Daarbij krijg je mailtjes over jouw profiel en het zou een beetje gek zijn als je over meerdere profielen, friendverzoeken etc krijgt op een adres toch?
Het is overal zo dat je maar een account per email kan aanmaken dus ook bij FB.
Het is wel logisch want anders zou hij in je fb komen doormiddel van wachtwoord vergeten.
Puur beveiliging! :mrgreen:
Ik vind het niet meer dan normaal dat je met 1 emailadres 1 account kan aanmaken eigelijk… :oops:
Dit is bij iedere website zo, hier op kok kan het ook niet.
Maar een hotmail of een gmail is zo gemaakt toch?
Jammer, ben niet zo van verschillende e-mailadressen etc.
Hou het graag overzichtelijk
We zijn ook beide klant bij 1 telefoonprovider onder hetzelfde e-mail adres dus heb er verder nooit bij stil gestaan.
Dat wachtwoord zou ik daar ook zo kunnen achterhalen want zijn telefoon is voor mij net zo makkelijk binnen handbereik als onze e-mail.
Tja… hier is samen ook alles samen :oops:
Maar heb een ander e-mail account aangemaakt!
Ik denk dat de beperking van 1 account per e-mail adres niet zozeer te maken heeft met beveiliging van dat account zelf, maar dat het vooral is om te voorkomen dat 1 persoon meerdere profielen aanmaakt. Nu kan dat natuurlijk alsnog, maar het wordt wel omslachtiger om dat bij te houden.
Kun je bij je provider geen alias laten maken voor je e-mail adres? Stel je adres is mail @ kpn.nl (ik roep zomaar iets) dan kun je vaak ook een alias aanmaken. Dan heb je een ander mailadres, maar bij je provider is het gekoppeld aan het hoofdadres en je kunt dan gewoon dezelfde mailbox gebruiken. Dus als alias zou je dan mail2 @ kpn.nl hebben en de mail die daar heen gestuurd wordt, wordt feitelijk gestuurd naar het hoofdadres. Maar facebook kan niet zien dat het een alias is dus je kunt er wel een nieuw account op maken
@Wendy wrote:
Jammer, ben niet zo van verschillende e-mailadressen etc.:oops: Sorrie dat ik het misschien zeg. Maar als je toch alles samen doet, dan waarom niet ook samen 1 facebook account :think: Je ziet vaak genoeg dat het account voor de familie is (op hyves tenminste wel, al zie ik het bij mij vrienden dat de vrouw daar dan het meeste gebruik van maakt :mrgreen: )
Hou het graag overzichtelijk
We zijn ook beide klant bij 1 telefoonprovider onder hetzelfde e-mail adres dus heb er verder nooit bij stil gestaan.
Dat wachtwoord zou ik daar ook zo kunnen achterhalen want zijn telefoon is voor mij net zo makkelijk binnen handbereik als onze e-mail.
Tja… hier is samen ook alles samen :oops:
Maar heb een ander e-mail account aangemaakt!
:-* Liefs, Evelien :vlinder: