2 daguitjes in 3 dagen teveel van het goede??

Hoi meiden!

Ik ben al een tijdje niet meer op kok geweest maar zit nu mt een vraag die de deskundigheid/mening van ervaren mama’s vereist dus vandaar deze vraag hier:

ik heb een dochter van 3 en een zoontje van 9 maanden. Gezien ons krappe budget doen wij bijna nooit aan uitjes, laat staan daguitjes. Maar nu krijgen we per uitzondering eens de gelegeheid om met 2 verschillende stellen ieder een dagje op sta te gaan. Vrijdag 4 juni kunnen we met mensen mee naar de Efteling en zondag 6 juni naar de dierentuin. Helemaal geweldig!!! Alleen… vraag ik me we een beetje af of dat niet teveel van het goede is, eigenlijk voor allebei onze kids… Ze zijn deze uitjes al niet gewend, laat staan 2 keer in 3 dagen. Krijgen ze dat wel goed “verwerkt”? Tuurlijk maakt het me echt niet uit als ze een keertje wat vermoeider zijn na een leuke dag maar is dit niet teveel van het goede? Wat vinden jullie? Hebben jullie er met jullie eigen kids ervaring mee?? We hebben er erg veel zin in om lekker met de kinderen op stap te gaan en willen deze kans grijpen (kan allebei ook niet op een andere dag) maar het moet wel leuk bijven.

:-* Jen

Hey Jen,

Meid ik zal gewoon het aanzien…ieder kind is hier weer anders in! En je hebt die zaterdag er lekker tussen dus om rust te houden :thumbup:

Lekker ff 2 dagen eruit, heerlijk toch :dance:

We gaan met Keano zo vaak weg :oops: en ook al ben ik dagen met hem thuis, dan is ie snachts ook nog onrustig! dus voor mij maakt het hier niks uit :roll:

Veel plezier in ieder geval, het is jullie gegund :-*

p.s. van 25 mei t-m 4 juni zijn wij in de buurt :mrgreen:

Dus als we nog iets af gaan spreken, leukkkkkkkkk :lol:

Heeey meis!

dank je voor je reactie! Ik had de vraag ook nog op het peuter/kleutervraagjes topic gezet en allemaal positieve reacties gekregen, iedereen vindt dat we het gewoon moeten doen dus :dance: kheb er nu een wat geruster gevoel over.

Ennuh… wat betreft de week dat je hier in de buurt bent; ik stuur je zo ef een pb met een optie voor een datum! :smiley:

:-* Jen

Ik zou het gewoon doen, de volgorde is in elk geval prima. Eeerst pretpark, dan dierentuin.

Dierentuin is toch wat relaxter dan een " doe" park zoals de efteling.

Mijn kinderen zijn ook geen uitjes gewend, maar in de volgorde die jij aangeeft zouden ze het best wel een keer trekken.

Je hebt er 5 juni tussenzitten om lekker bij te komen. Op die dag zou ik dan ook echt niets doen, nog geen boodschap.

Gewoon lekker pyama dag inlassen, beetje tv kijken, keutelen, koekjes bakken en zulk relaxed spul.

En dan zou ik verder gewoon genieten.

Mijn kinderen waren van de efteling overigens een paar dagen later pas vervelend… dag of 4 later denk ik… Toen droomden ze ook over alle leuke dingen.

Dus ik zou het doen… echt

He Jensie wat leuk dat je er weer even bent!

Gewoon doen hoor, maar in de week erna inderdaad rustige dagen plannen. Als het er omheen rustig houdt, gaat het vast wel goed.

Lekker genieten!