2 dag-uitjes in 3 dagen teveel van het goede??

Hoi meiden!

Ik ben al een tijdje niet meer op kok geweest maar zit nu met een vraag die de deskundigheid/mening van ervaren mama’s vereist dus vandaar deze vraag hier:

ik heb een dochter van 3 jaar en een zoontje van 9 maanden. Gezien ons krappe budget doen wij bijna nooit aan uitjes, laat staan daguitjes. Maar nu krijgen we per uitzondering eens de gelegeheid om met 2 verschillende stellen ieder een dagje op stap te gaan. Vrijdag 4 juni kunnen we met mensen mee naar de Efteling en zondag 6 juni naar de dierentuin. Helemaal geweldig!!! Alleen… vraag ik me we een beetje af of dat niet teveel van het goede is, eigenlijk voor allebei onze kids… Ze zijn deze uitjes al niet gewend, laat staan 2 keer in 3 dagen. Krijgen ze dat wel goed “verwerkt”? Tuurlijk maakt het me echt niet uit als ze een keertje wat vermoeider zijn na een leuke dag maar is dit niet teveel van het goede? Wat vinden jullie? Hebben jullie er met jullie eigen kids ervaring mee?? We hebben er erg veel zin in om lekker met de kinderen op stap te gaan en willen deze kans grijpen (kan allebei ook niet op een andere dag) maar het moet wel leuk bijven.

:-* Jen

Ik wens jullie vooral heel veel plezier. Vooral als je dit niet iedere week doet hebben ze lang genoeg om bij te komen :mrgreen:

DOEN dus!!

Ik zou het ook lekker doen!

In de dierentuin is het een stuk rustiger, wandel je rustig, je kunt lekker in een speeltuintje gaan zitten waar kinderen toch ook weer van bijkomen. En gewoon niet al te gek laat naar huis.

Wij doen het ook maar heel zelden (met opa’s werk kunnen we 1x per jaar mee naar de efteling oid) en dan komen we wel meteen pas tegen tienen thuis, maar dat zou ik dan niet doen als er twee dagen later weer zo’n uitje volgt.

En evt voor de jongste oppas regelen als jullie naar de efteling gaan?

Mijn twee jongsten waren snel overprikkeld en zij gingen met anderhalf voor het eerst mee, voor die tijd zijn we wel eenkeer geweest en bleef de baby bij mn schoonzus.

lekker doen!

Fijn dat er 1 dagje tussen zit om bij te trekken!

En daarna toch ook tijd genoeg om bij te komen???

Juist die leuke dingen moet je pakken!!!

lekker gaan en ervan genieten!

Zorgen dat je zaterdag helemaal niks hoeft en de kindjes lekker kunnen aanrommelen thuis en in de dierentuin is naast veel te zien vaak ook genoeg rust. Kan de jongste waarschijnlijk nog wel een tukkie doen in de wagen…

Veel plezier :thumbup:

Tuurlijk kan dat, doen hoor :thumbup: :smiley:

Zorgen dat jullie de zaterdag lekker voor jezelf hebben en de kinderen even bij kunnen komen. Veel plezier! Zo te lezen verdienen de kinderen en jullie dit, dus geniet ervan!

Thanx voor jullie reacties meiden! :-*

We waren idd van plan om de zaterdag helemaal vrij te houden om bij te komen dus dan komt het wel goed 8)

Hey Jensie,

doen hoor :smiley: als je de kans ervoor krijgt en jullie een dag ertussen kunnen bekomen :thumbup:

alles goed met jullie?

Hej lieve Jensie!

Wat een leuke uitjes! Ik zou het gewoon doen hoor!

En dan die zaterdag echt uitrusten (en maandag weer?).

Veel plezier en geniet ervan! :-

(en we missen je bij de maart mama’s! :-
)

Liefs!