2 commode's? Of 1?

de foto… ik heb niet opgeruimd… ik heb net snel de foto genomen, hij lag al te slapen… hopelijk is het wel duidelijk…

Dan lijkt die idd groot genoeg!! Ik gooi het hier in de groep! Enne… ja ik ben zwanger!! Maar moest het ff verborgen houden voor vriendin!

Wij hebben sowieso al geen commode. IN ons vorige huis hadden we een brede plank tussen de 2 linnenkasten in.

Nu in dit huis wilde ik geen gaten in de muur meer, en hebben we een ladekast bij Ikea gehaald, die paste bij de linnenkasten, en gebruiken we die als commode. Makkelijk voor als hij groter is, dan kan hij zijn zooi erin kwijt.

Maargoed, wij hebben sowieso al geen babykamer gekocht, dat vind ik zonde. We hebben gewoon een linnenkast en een plank gekocht. Ledikantje van vroeger erbij, en klaar :slight_smile: (nadat we de muren wel flink gepimpt hadden, en het bedje geverfd). Zo zou ik het bij een eventuele tweede weer doen.

Wij hebben een soort buffetkast of hoe heet dat, dressoirkast denk ik?

Die staat in de slaapkamer en was bedoeld als commode.

Ik verschoon alleen altijd op een bed, zittend (arbo-verantwoord :mrgreen: )

Vind ik makkelijker en gezellig :thumbup:

Ik heb op onze kinderkamer als commode een half aanrecht :wink: Of te wel een wasbak met daarnaast een stuk aanrechtblad. Extra diep omdat ik het aankleedkussen recht naar me toe heb liggen.

Maar hier verschonen we beneden gewoon op het aanrecht. We hebben een bar aan het aanrecht vastzitten. Ideale werkhoogte en heb een aankleedkussen in onze trapkast staan.

Bij een 2e zou ik dus geen extra commode kopen, verschonen kan op de babykamer of als de baby ligt te slapen gewoon beneden op de bar. Je zou het dus ook op de eettafel of ergens anders kunnen doen uiteraard. Ik zou het zonde vinden van het geld en de moeite, als je perse een verschoonstuk op de kamer van de oudste wil hebben zou ik een ladenkastje ofzo doen die daarna ook gewoon gebruikt kan worden.

Ik zou niets extra’s halen. Ja eventueeel een kussen voor beneden!

Loesje, jij had zo een mooie :inlove:

Wij hebben ook maar 1 commode. Overdag verschoon ik ook vaak beneden, daar hebben we namelijk ook een aankleedkussen liggen.

Meestal bij het naar bed gaan kan ik de commode ook wel voor Tejo gebruiken. Een enkele keer komt het voor dat Siep al slaapt en moet Tejo maar even op bed liggen om zijn luier om te doen. Dat is ook eigenlijk de enige reden nog dat de commode nodig is (behalve dan voor wat extra gemak). De luier. Kleding aan en uit gaat ook gemakkelijk zonder commode :wink: (Bij Tejo dan, bij Siep nog niet hoor :lol: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Wij hadden bij de eerste gekozen voor de Linea kamer van vroomschoop.

Waarvan de commode meegroeit met je kindje mee naar een bureau.

Bij de tweede dezelfde kamer hopelijk hebben we dus op dat gebied geen andere meubels meer nodig.