Ben alvast aan het nadenken hoe doen/zouden jullie het doen?
Allebei de kids een eigen commode? Of 1 commode? Oudste kind eventueel bureau ofzo waar je op kan aankleden?
ik hoor graag ervaringen!
onze oudste 2 schelen 1,5 jaar en wij hadden voor de oudste geen commode, maar een gewone ladekast.
Gekocht bij de IKEA, zelf gepimpt met verf en daar een aankleedkussen op. De kast is nog steeds in gebruik, maar allang niet meer met aankleedkussen natuurlijk :lol:
toevallig de hemnes? Die heb ik hier voor tl…
nee die kast hebben ze geloof ik niet meer…
Een blankhouten kast met 3 grote lades. In de la zitten 2 halve maantjes als uitsparingen/ handgrepen.
Kast is net even breder als een aankleedkussen.
zo ziet die eruit bij ons
beide dames hebben een commode, ieder op hun eigen kamer, maar kun je ook als kast gebruiken.
op de foto zie je de commode,
de oudste heeft 2 boekenkasten en daar tussen in zit een plank en daar ligt het verschoonkussen op.
moet er wel bij zeggen, mijn vader is timmerman/meubelmaker en heeft de babykamer en constructie op de oudste haar kamer gemaakt…
mocht je een foto van de oudste haar kamer willen dan zeg het maar… dan moet ik die nog even maken…
Wij hebben bij beide geen commode op de slaapkamer. Wij hebben een kastje op de badkamer met aankleedkussen erop. Paar glazen plankjes erboven met luiers, doekjes ed. En alles lekker bij de hand. :thumbup:
Wij hebben op beide kamers een commode, bij de jongste is dat zo gebleven en bij de oudste hebben we een ladekast van ikea de h.emnes die we gebruiken als commode. Ik vind het zelf nog wel fijn.
hier 2 compleet nieuwe babykamers
ik zou ook niet een 2e nemen…
maar eentje op een centrale plek… zoals de badkamer…mits daar ruimte voor is… of alleen op de babykamer
bij Dave had ik vanaf dat ik zwanger was van Jade de verschoonkussen op zijn bed gelegd bij het verschonen… de commode stond toen in de nieuwe babykamer…maar goed hij was al wat ouder he…
het meeste verschonen doe je overdag en dan doe ik gewoon beneden op de tafel… of op de grond…
alleen naar bed en uit bed luier in de slaapkamer…
maar ja ik ben daar erg makkelijk in…
vind dit wel leuk voor tl haar kamer, en kan haar daar dan eventueel op verschonen. hier is het ook vaak verschonen beneden… en met eventueel straks beeb erbij helemaal denk ik
Dave heeft die op zijn kamer… alleen dan met een kleinere kast… dus met 2 vakken naast elkaar ipv vijf
het is best groot hoor… een echt bureau…
zal er morgen een foto van maken… hij slaapt nu he…
@ Cariska: ziet er zeker leuk uit, maar ik zou bang zijn dat beeb er aan de andere kant van af rolt als je ff een luiertje o.i.d. pakt. Mijn zoontje wil namelijk alle kanten oprollen, hij kan met geen mogelijkheid stil liggen!
@colle wrote:
Dave heeft die op zijn kamer… alleen dan met een kleinere kast… dus met 2 vakken naast elkaar ipv vijf
het is best groot hoor… een echt bureau…
zal er morgen een foto van maken… hij slaapt nu he…![]()
Ik wacht je foto af!!
@RainbowR1 wrote:
@ Cariska: ziet er zeker leuk uit, maar ik zou bang zijn dat beeb er aan de andere kant van af rolt als je ff een luiertje o.i.d. pakt. Mijn zoontje wil namelijk alle kanten oprollen, hij kan met geen mogelijkheid stil liggen!
is ook niet voor de beeb maar voor tl tegen die tijd…
@romata wrote:
hier 2 compleet nieuwe babykamers
wij ook alleen geen 2 nieuwe, Ivan houdt zijn eigen, zusje krijgt haar eigen. :oops:
Hier heeft E zn eigen babymeubels en de kleine krijgt zo meteen haar/zijn eigen comode ik heb van de ikea daar kan je later een gewone kast van maken dan zie je niet eens dat het een comode is.
Bij Imme op de slaapkamer heeft mij man een plank aan de muur gemaakt, daaronder hangen gordijntjes en staat een oud kastje waar beddengoed en zo in ligt…
gezien het leeftijdsverschil zou ik zeker geen tweede aanschaffen.
gewoon op bed/grond/bank/bij de baby op de kamer.
anna was met 2 jaar 3 maanden zindelijk, dus dan gebruik je hem helemaal niet meer…
De commode staat op kamer van de kleine meid. Die gebruik ik voor allebei. En voor als ze dut is er beneden een los aankleedkussen voor op de tafel.