1ste zwemles (slechte ervaring)

Ik zou een officiële klacht neerleggen zodat de barjuffrouw daar weg moet, zodat niemand daar nog les van krijgt. Blijkbaar gaat dit zo al langer daar.

Ik weet nog dat ik ook zo’n misselijke badmeester had en mijn moeder heeft mij daar uit het water gevist en bij een ander zwembad aangemeld.

Volg je gevoel!

Zo te lezen heb je er goed aangedaan om je dochter over te plaatsen.

Hopelijk in dit bad een betere ervaring en een fijne zwemlesperiode voor jullie, succes!

Gisteren had mijn dochter 1ste zwemles bij het ander zwembad.

En totaaal ander sfeertje, dochter werd voorgesteld aan alle badjuffen/meesters. Groepje van 5 kindjes dochter is nummer 6. Ontzettend goed opgevangen, de coördinator heeft heel de tijd 1 op 1 met haar in het water gezeten om haar rustig wat dingetjes te leren (andere kindjes zijn iets verder) maar echt op een lieve en rustige en zelfs grappige manier. Ze heeft in het begin heel wat gelachen. Halverwege de les begon ze te huilen, maar had er geen ontzettend vervelend gevoel bij want hij was echt ontzettend lief, alles uitleggen haar afleiden etc. Maar dat huilen kwam echt meer omdat wij daar ook zaten langs de kant en door het 1 op 1 denk ik. Had dan niet ff moment om zich terug te trekken of alleen maar even te kijken ofzo denk ik.

De vaste badjuf was toevallig weekje op vakantie (maar volgens moeders erg leuke Mevr). Ik mag aantal volgende keren ook gewoon kijken, maar dan wel als het voor mij goed voelt later naar de kantine te gaan. Dus eerste keer na een half uur en dan het zo afbouwen. Maar mijn 1ste indruk zit wel goed, dus ben erg benieuwd naar de badjuf.

Superfijn dat je nu meer vertrouwen hebt in het zwembad waar ze nu lest!

Helemaal goed! :smiley:

Zal voor haar ook vast extra spannend geweest zijn, na die akelige ervaring eerder… :hug:

wow dat klinkt goed!

Hoe gaat het nu met zwemles?

Heeft ze het naar haar zin?

Nee ze vind het echt niet leuk, echt een drama. Maar ze is er ook pas 2 x geweest en toen was het al vakantie. Maar we kijken het nog een paar weken aan na de vakantie en beslissen dan wat te doen. Want ze staat maar te huilen of niets te doen in het water. Ze heeft wel een ontzettend lieve badjuf en als ze niet mee wil doen is dat ook prima en mag ze gewoon met een drijfmiddel (slang) spelen, geen gepush daar. Maja het kan zo niet maanden door blijven gaan, moet wel vooruitgang in komen.

Wat jammer zeg.

Misschien is ze nog iets te jong voor zwemles?

Hier gaan de zwemlessen in de vakantie gewoon door.

Ben ik eigenlijk wel blij mee, want de meisjes (ze zijn met z’n 3tjes) zijn lekker bezig.

Zou zonde zijn als ze na de vakantie weer van voor af aan moeten beginnen.

Ik heb geen idee of ze te jong is. Ze had erg veel zin in haar 1ste les, maja die is gewoon verpest door de badjuf. Ze hebben er wel begrip voor, want ze denken dat het komt door de slechte ervaring daar dat ze dicht is geklapt.

Indd erg fijn dat het door gaat in de vakantieperiode. Maar het komt ons wel goed uit nu aangezien we dan alweer een tijdje verder zijn, en misschien heeft ze er dan wel zin in.

Want ze is echt ontzettend vrij, ze zwemt echt 10 seconden alleen onder water op rug of buik, nooit gestimuleerd ofzo, maar sinds een paar maanden heeft ze het onder water zwemmen helemaal ontdekt en doet/wil ze niets anders meer, ze is totaal niet bang. Maar tijdens zwemles doet ze helemaal NIETS.