1e zwangerschap misselijk, 2e niet?

Wie kan me een beetje hoop geven? In de zwangerschap van Leonie ben ik 24 weken lang de hele dag misselijk geweest. Ik heb daardoor lange tijd niet gewoon kunnen werken, en toen ik me eindelijk weer lekker voelde kon ik bijna met verlof :lol: . Nu willen we voor de tweede gaan (niet dat misselijk zijn ons tegen houdt hoor) en ben ik op zoek naar verhalen van mensen die de eerste zwangerschap ook zo misselijk zijn geweest en de tweede niet of nauwelijks. Wie kent zo’n verhaal?

ik dacht al even, heb je nieuws :wink:

Nou ja dit is ook nieuws natuurlijk. Ik was bij Anna Sofie misselijker dan bij Lev, maar zo extreem als jij het benoemd herken ik niet.

Ben benieuwd naar meer reacties!

Ik!

Bij Thijmen 18 weken doodziek geweest en toen van de ene kwaal naar de andere…

Zwangerschap van Mirthe ook wel misselijk geweest, maar een stuk beter te doen…deze keer was dat met 13 weken voorbij en vanaf toen heb ik een superzwangerschap gehad.

Ik andersom…

eerste zw wel wat misselijk maar nauwelijks overgeven.

Echter wel vaak veel blaasontsteking en ziek zijn.

2e zw zwaaaaaaaaar misselijk moest zelfs medicijnen slikken ervoor.

de rest was zingend de zwangerschap uit behalve afentoe flinke voorweeen (midden in Wall Mart in duitsland :thumbdown: )

ik!!

ben van Chayenne 9 maand lang ziek en misselijk geweest, en bij deze zwangerschap totaal niet misselijk of overgeven.

oke op een griepje na dan.

ahhhh, dat zijn er al 3! :pray: :dance:

Bij Marijke (de oudste) ook héél erg misselijk geweest !

Jeetje, als ik eraan terugdenk, weet ik het nog alsof het gisteren was.

(het is al een “beetje” langer, kijk maar in mijn banner ! :wink: )

Bij de volgende al wat minder, bij de derde dochter helemaal niet en bij Michaël héél af en toe.

Veel succes !

liefs

Gerda

Vriendinnetje van ons heeft bij het eerste kindje ook een week of 24 regelmatig boven de pot gehangen. Ze was erg misselijk en veel last van.

Nu met de 2e zwangerschap gaat het beter. Ze was nog wel behoorlijk misselijk, maar het ging echt een stuk beter dan de 1e zwangerschap!!

Er is hoop!! :-*

Bij mijn oudste echt dag en nacht ziek, de jongste geen centje pijn…

@Biebels wrote:

Wie kan me een beetje hoop geven? In de zwangerschap van Leonie ben ik 24 weken lang de hele dag misselijk geweest. Ik heb daardoor lange tijd niet gewoon kunnen werken, en toen ik me eindelijk weer lekker voelde kon ik bijna met verlof :lol: . Nu willen we voor de tweede gaan (niet dat misselijk zijn ons tegen houdt hoor) en ben ik op zoek naar verhalen van mensen die de eerste zwangerschap ook zo misselijk zijn geweest en de tweede niet of nauwelijks. Wie kent zo’n verhaal?

ik ben bij de 1ste :sick: misselijk geweest , ik had pijn aan de boobs, ik had alle zwangerschaps symtoompjes

en bij de 2de had ik niks , ik had een droge neus smorgens dat had ik bij de 1ste ook , maar verder niks

Ik ben bij Lucas tot 20 weken kotsmisselijk geweest en vanaf 30 weken tot 42 weken (zijn geboorte) ook weer.

En bij Pepijn en Merlijn ben ik niet misselijk geweest.

Bij mijn oudste was ik “gewoon” 10 weken wat misselijk 's ochtends, bij mijn middelste was ik 9 maanden erg beroerd, bijna de hele dag door, bij mijn jongste weer alleen de eerste 10 weken.

bij de eerste overgegeven van 3 dagen voor de NOD tot 1 uur voor de bevalling

bij deze zwangerschap nog geen misselijkheid te bekennen, er is hoop!!!

(hopelijk blijft het zo, wordt je echt niet vrolijk van :sick: )

:mrgreen:

Mijn schoonzus is voor de 2e keer zwanger: bij de eerste was ze 16 weken lang 24x7 misselijk. Nu alleen nog maar 's ochtends. Overdag valt het deze keer heel erg mee. Bovendien zei ze zelf dat ze deze keer gewoon geen tijd heeft om zich zelf zielig te vinden :wink: Dus staat ze er veel minder bij stil :mrgreen: , waardoor het minder opvalt 8)