nou zit ik in dubio
ik zou de verjaardag van nikki in 2e vieren zaterdag familie en zondag vrienden,nu komen me tante met man en kids en me broertje en schoonzusje niet zijn met vakantie dus me moeder opperde het idee het gewoon samen te doen.
nu kom ik op 35 mensen ongeveer wat vinden jullie?? dat is wel veel he :think:
toch maar in 2e?
Ik weet totaal nog niet hoe wij het gaan doen. :roll:
Ik denk ook in twee keer.
Dat is wel heel erg veel. Nu weet ik niet hoe groot je behuisd bent en of je hulp hebt.
En daarnaast lijkt me het ook erg druk voor Nikki.
Ik zou het persoonlijk in tweeën doen.
dat is gemiddeld wat hier ook op een kinderverjaardag zit :shifty:
Ik weet natuurlijk niet hoe je kind is in grote groepen/met drukte, maar die van mij vind het alleen maar prachtig, hoe meer aandacht hoe meer lol ze heeft 8) Ook toen ze 1 werd hadden we een behoorlijke ploeg zitten.
Duss…kijk vooral naar je kind en maak het niet te lang en iig na slaaptijd, zodat je kleintje uitgerust is.
Ik zou het wel in 2 x doen.
Denk dat het een beetje te veel van het goede is zo druk.
Al die aandacht en Cadeau’s denk dat ze het naar een uur of 2 of zelfs eerder toch al hebben gehad.
wij doen het van 13.00 tot 17.00
en staat op kaartje
na alle indrukken gaat nikki eten en tukken
Moeilijk hoor! Ik geef zelf de voorkeur aan 1 dag. Want dan heb je het weer gehad en ik vind het rustiger voor de kids, dan hebben ze maar 1 drukke dag en kunnen ze daarna bijkomen van alles.
Verder komen ze natuurlijk nooit allemaal tegelijk…tenminste…dat is maar te hopen dan :mrgreen: Hoe is je tuin? Hier bij lekker weer gaat de deur open en rent het grut buiten wel rond.
Mijn kids vieren het ook nog op het kdv trouwens. Dus dan zou het nog meer worden
Succes met je keuze!
Wij hebben alles samen gedaan…Wonen op een klein app. Hadden 17 mensen in huis…zat t al vol… :shifty: Maar Ryan heeft de hele middag zich heerlijk vermaakt en heeft 's avonds heerlijk geslapen en de volgende dag zijn nog wat mensen geweest maar gewoon buiten zn slaapjes om.
Wij vieren verjaardagen altijd maar 1 keer en dat is op de dag zelf. En degene die dan niet kunnen, tja, pech voor hen.
Wij doen het dit keer in 2 dagen
Ik vond het vorig jaar erg druk en jebnt alleen maar aan het rennen terwijl je moet genieten van de verjaardag van je kind
is ook een klein beetje jou feestje he :mrgreen:
Als ik dit jaar ook haar verjaardag zou doen in 1 dag betekende dat er 13 kids zijn tussen de 1 en 4 jaar en dan ook nog alle ouders en opa’s en oma’s
Ik doe het nu donderdagochtend van 10:00 uur tot 12:00 uur voor schoonfamilie en mijn vader.
donderdagmiddag van 14:00 tot 19:00 uur voor mijn familie en wat vrienden
en vrijdagmiddag voor nog wat vrienden
Zo heb ik er zelf wat meer aan en ik denk dat het voor een kind ook wat rustiger is
succes en veel plezier
2 dagen worden het!!
ik weet niet hoe ik die 30 mensen te drinken moet geven en wil idd lekker genieten van haar verjaardag :inlove:
speciaal toch 1 jaar
@cees77 wrote:
Wij vieren verjaardagen altijd maar 1 keer en dat is op de dag zelf. En degene die dan niet kunnen, tja, pech voor hen.
Hier ook. Vind het niet nodig om het in 2 dagen te doen…
Ik zit niet te wachten op 2 keer al die zooi. Wij vieren het overigens altijd op een zondag. En altijd in de middag…
wij vieren het ook in 1 keer. En ook nog 2 verjaardagen tegelijk. Juul is donderdag jarig en ik volgende week donderdag… 2 vliegen in een klap.
Wij vieren het ook in 1 keer. :think: Ik heb eigenlijk nog niet eens de mensen geteld :lol: Het waren 12 kaarten :shock: Maar we weten dan ook niet of iedereen kan.
Ik hoop dan ook maar weer op mooi weer, zodat we vooral ook buiten kunnen zitten :mrgreen:
En op de kaart heb ik ook gezet dat we aansluitend gaan bbq-en, dus of ze willen laten weten of ze ook mee bbq-en. Weet ik gelijk hoeveel mensen er komen. (hoop ik)
Ik heb er geen moment aan gedacht om het in 2-en te doen. Alle zooi en drukte in 1 keer en als het regent, zien we het dan wel weer. Dan wordt het een soort van staande receptie denk ik :lol:
Maar ik heb dan ook wel familie die niet alleen rustig onderuit gaat zitten kletsen, die zorgen gelijk ook voor de gasten en helpen waar ze helpen kunnen en zeggen zo nu en dan, ga ook eens zitten :thumbup: Dat scheelt natuurlijk ook.
:-* Liefs, Evelien :vlinder: