1e overtijd, 2e ook overtijd?

ik vroeg me af of het klopt dat wanneer je met de 1e overtijd gaat, de 2e keer ook ‘altijd’ overtijd gaat.

ik ben 39 weken zwanger, de 1e keer ging ik 2 dagen overtijd. ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

nee dat wil helemaal niets zeggen.

Met deze vraag zat ik ook, had het even nagevraagd aan de VK en daar valt helemaal niets van te zeggen.

de eerste keer ben ik bevallen met 41 week… de 2e keer met 40+6… nu gaan we voor de 40+5 :mrgreen:

Bij de eerste ben ik bevallen met 40+2, en bij de tweede met 41 wk. Schijnt idd niets te zeggen.

De eerste ben ik bevallen met 40+5

De tweede met 28+4

dus bij mij zou het niet opgaan!

Eerste met 38,5

Tweede met 42,1

Derde met 40,5

Vierde met 39,1

Vijfde met 41,0

Er valt dus geen pijl op te trekken :mrgreen:

2 keer overtijd en 1 keer een week eerder

1ste met 41w5d

2de met 39w

3de 41w

De 1e bij 41+3 na strippen

De 2e + 3e bij 40+1 na strippen

Bij mijn dochter werd ik toen ik 42 weken en 1 dag zwanger was vanwege een te hoge bloeddruk ingeleid, het werd uiteindelijk een ks omdat mijn bloeddruk torenhoog was en mijn ontsluiting bleef steken op 5 cm

De bevalling van mijn zoon begon geheel onverwacht (had al vanaf het begin al het gevoel dat hij rond de 42 weken pas zou komen) toen ik 41 weken en 2 dagen zwanger was en eindigde 2 dagen later met een gewone bevalling en een knip.

Marit is precies geboren met 14 dagen overtijd

Nienke is geboren met 13 dagen overtijd…

Mijn moeder heeft van mij bijna 3 weken overtijd gelopen, dus het zal wel in de genen zitten :mrgreen:

1e was 6 dagen overtijd en de 2e 11 dagen.

Het zegt niet altijd iets, maar vaak kan je er wel op aan dat een 2e ook later komt als de 1e ook laat was…

De eerste met 41+1 en de tweede met 39 weken :slight_smile:

De eerste met 41 weken en 6 dagen ingeleid

De tweede spontaan met 39 weken en 6 dagen

De derder met 37 weken en dagen ingeleid (omdat hij zo groot was)

bij de eerste: weeënremmende middelen en platliggen vanaf week 28 en

uiteindelijk geboren op 39.3

de tweede: 40.4 (en dan ingeleid)

de derde: 40.3 (en ook ingeleid)

de vierde: totaal “onverwachts” bij 37.1

kan dus alle richtingen uit.

veel succes met de laatste loodjes en een super bevalling gewenst !

liefs

Gerda

Zegt idd niets. Eerste 40+5 en de tweede 36+5 :wink:

1ste 39+5

2e 42

3e 42

als ik het zo lees, zegt het idd helemaal niets!

ben erg benieuwd wanneer ik mijn 2e telgje in mn armen mag sluiten.

de nieuwschierigheid naar het geslacht word nu ook wel groot ihihihi

ik ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat lopen, de vorige keer moest ik de helft van de bevalling liggend op mn rug doorbrengen, omdat mn dochtertje niet was ingedaald. ook deze keer lijkt de kleine niet in te dalen. ( dinsdag lag ie bijna vast in mn bekken, en gister lag ie er alweer hoog boven…)

we wachten maar rustig af… hihi