Ik wil eigenlijk graag oefenlaarsjes. De meeste schoentjes hebben veters of klittenband en dat wil ik niet (ze heeft al veters en dat is een ramp om aan te krijgen en we hebben een pluiskleed dus klittenband is ook niet zo’n succes hier.) Voor oudste had ik toen van shoesme hele leuke, nu hebben ze niet zo’n geweldige. Ik heb ook al wat van bardossa gezien, maar dat was roze en heb liever wat neutraals. Iemand bekend met andere oefenschoentjes merken die laarsjes hebben?
En 2e vraag: hoe erg zou het zijn als ik de schoentjes van de oudste nu weer aan jongste aan zou geven? Het lijkt me niet zo slim, durf het wel aan met schoenen die ze nauwelijks gedragen heeft, maar deze heeft ze veel gedragen en de voetjes moeten natuurlijk nog vormen. Schoenen zal ik ook nooit 2e hands kopen.
Bedankt!
Ik heb nu toch wel errug leuke gezien! Van oxxy, 1e looschoentjes, laarsjes. Iemand bekend ermee? Wat voor zool zit eronder? (shoesme heeft van die nopjes, oxxy ook?) Wel een stuk goedkoper, scheelt alweer 15 euro.
Heb ze besteld!!! Helemaal leuk!! Ze krijgt de zilveren. Vond de witte ook erg leuk, maar wit is zo wit in de winter en onze vloet geeft zwart af.
die zijn wel gaaf zeg… gaat Sofie nu al lopen joh? Wow :shock:
Ja, erg he :oops: :mrgreen: Ze kan aan 1 handje als ze niet afgeleid wordt en aan 2 of verplaatsbare stoelen gaat ze als een haasje! :inlove: E
Enne… Emma liep met 10 maanden al “los” (steeds een stap of 5, dat noemen ze al los lopen, maar met een jaar liep ze helemaal los) :mrgreen:
Ze zijn leuk!!
over de schoenen hergebruiken. Zou ik niet zo snel doen als ze veel gedragen zijn. Goede schoenen vormen zich naar je voet.
Nee Koda, idd, ik wil in principe ook geen schoenen hergebruiken. Ik heb wel alle schoenen van oudste bewaard, meeste heeft ze maar kort aangehad, dus evt met nieuw zooltje doe ik dat wel, afhankelijk van hoe vaak gedragen. Die 1e schoentjes heeft ze veel gedragen en denk idd niet dat het slim is om die her te gebruiken, misschien in geval van nood.
Leuk zijn ze he! :mrgreen:
Wien, die zijn leuk zeg!!! Zie Sophie er al helemaal op vooruit gaan!
Het was te verwachten he, met zo’n grote zus als voorbeeld :mrgreen:
Ik zou zelf ook geen schoenen hergebruiken. Laarzen (voor in de regen/modder) en klompjes enzo vind ik 'n ander verhaal. Vaak hebben ze die maar 'n paar uur aan en gaan vervolgens weer 'n week onder de kapstok.
Ik heb zelf hele slechte voeten en als Kai’s voeten op die van mij lijken (wat nu niet 't geval lijkt te zijn, godzijdank), dan is dit echt not done. Ik ga dus voor 't zekere.
Mijn podotherapeut zei overigens destijds dat je 't beste slappe schoenen kunt kopen, liefst geen schoenen (sokken met nopjes misschien?), maar zo min mogelijk steun. Zo kunnen de voeten zich ontwikkelen en ontstaan de beste voetjes.
Wel even 'n fotootje showen als ze d’r nieuwe boots aan heeft he!