1e kwartaal 2012

Het is misschien nog wat vroeg ( nog 101 dagen om precies te zijn, neee hoor ik tel de dagen niet :oops: )

maar wij willen vanaf januari 2012 stoppen.

Spannend!! wie nog meer?

hoi hoi,



het is idd nog een beetje vroeg maar nooit te vroeg om eraan te denken, hihi!



Wij gaan ergens begin 2012 voor ons derde kindje, mijn vriend vind vanaf januari (dat wordt onze jongste 1) een mooi moment, maar ik wil volgens mij nog eventjes wachten… Heel raar want eigenlijk wil ik morgen alweer zwanger zijn…

Zou eigenlijk graag een voorjaarskindje willen, maar ik ben de direct de eerste om te zeggen dat je dit niet kan plannen! en dat je blij moet zijn met wat je krijgt, mijn eerste dochtertje kwam er na 1,5 jaar proberen, 2 miskramen (curretages) en hormonen, en mijn tweede kwam spontaan onverwachts en ongepland maar zeer gewenst… Ben ergens heel bang dat het weer heel lang gaat duren, ben ongelooflijk bang voor weer een miskraam, maar wil eigenlijk ook weer niet al teveel tijd tussen mijn kindjes… Dus rekening houdend met dat het nog wel even duurt is januari helemaal niet zo gek, maar ergens houd het me nog een beetje tegen! Maar het kan zomaar zijn dat ik tegen die tijd helemaal om ben!!

Kortom ik sluit me toch graag aan!!!

Zo te zien zijn we nu nog met zijn 2e :slight_smile:

het duurt ook nog wel even tot het 2012 is natuurlijk.

Wat leuk dat jullie voor een derde gaan. hoe oud zijn je kindjes? en zijn het jongetjes of meisjes?

Wij willen ook stoppen in Januari 2012 voor ons 2de wondertje :inlove:

Nee we zijn nu met zijn drieeen!!!



@Natassia…Mijn oudste is nu 2 jaar en bijna drie maanden, en mijn jongsten is nu 9,5 maand. Heb twee meisjes! :inlove: :inlove:



Best snel op elkaar dus en nog best jong! Willen daarom echt even wachten nu, we weten zeker dat we een derde graag zouden willen, maar willen er echt pas weer voor gaan nadat mijn jongste 1 is geworden (januari 2012). Mijn oudste in dan in ieder geval 2,5 jaar.

Zoals het er nu voorstaat, denk ik dat we tot eind febr 2012 de nuvaring nog gebruiken (zoveel heb ik nog in huis :mrgreen: ) en daarna niet meer… Is het snel raak, dan is het mooi (maar daar reken ik niet op, heb luteale fase van 9 dagen van mezelf, niet echt succes verzekerd op zich), maar zelf zou ik een voorjaarskindje wel heel mooi vinden. (mijn oudste bijna 4 en mijn jongste bijna 2,5) Vanaf de zomer wordt het dus echt serious business!! :lol:



Ben misschien dus wel een beetje te fanatiek met mijn “eerste kwartaal 2012” :oops:, maar wie weet!!



Wordt het jullie eerste???

heyyy kim… kom je alvast even een dikke kus geven! spannend dat jullie in januari voor de 2e gaan!