weltrusen :-*
ik blijf ondertussen nagelbijtend wachten op nieuws van hennie, ik hoop toch zo dat alles goed is
weet niet of ziekenhuis verweg is? dat ze dan nu al terug kan zijn zo snel?
slaap lekker Amy
Missy: hoop dat je mooie echo hebt gehad
ik weet niet bij welke ze moet…maar denk dat ze ngeveer wel anderhalf uur weg zijn, denk dat ze daarna naar opa’'s en oma’s doorgaan
ik ga ff gehaktballen bakken voor Luna weer wakker is :-*
Angel: o lekker mag ik er ook een :mrgreen: :mrgreen: HONGER!!!
Noemi: je moet wel eten hoor!! bij mij hielp eten wel
Joseetje: wij gaan voor jou duimen hoor :thumbup: :thumbup: ik ben heel benieuwd!!!
Amy: slaap lekker!!
Hey stelletje kletsmiepen!!
Ik zit ff in een vergaderng en jullie maar gezellie kletsen hiero :naughty:
sorry
Bigsby: ja hoor kom maar halen
goh geloof dat ik maar stop met lijnen lijken wel borrelhapjes die gehaktballen… (moeten 75 gram per stuk…)
Missy, hoe was je echo?
Amy, slaap lekker!
Welk spelletje speel je op de playstation?
Angel, hmm gehaktballen.
Heb wel trek in iets warms :mrgreen:
Bigsby, ik eet genoeg hoor! Hoewel ik wel een halve kilo blijk afgevallen te zijn (maar dat kan misschien ook door verschil in weegschaal zitten??).
Francis, bleegh, vergadering!
Helemaal een domper op een maandag …
@Noémi wrote:
Amy, slaap lekker!
Welk spelletje speel je op de playstation?
ben nu Burnout Takedown aan het spelen :mrgreen: maar val zo denk ik in slaap :eh:
vanavond lekker biefstuk met stokbrood eten... mmmmmmmmmmmm :dance:
Amy: oh leuk spel is dat he :mrgreen:
hmmm biefstuk :drool:
Ooh, ik wou dat ik vanavond ook iets warms at.
Omdat het bijna de laatste les is op de naaischool hebben we kaasschotel.
Nou eet ik dus niet graag kaas, dus ik krijg iets van vleeswaren (paté) en gewoon stokbrood.
Pff, denk dat ik voor het slapen gaan nog maar een pizza naar binnen ga werken dan …
Amy, ken dat spelletje! Dan moet je zoveel mogelijk ongelukken veroorzaken voor punten toch?
Speelt er iemand Spyro?
Ik ben daar mee begonnen en zit nu vast :?
En dat terwijl het een spelletje is vanaf 3 jaar :oops:
(ik hou het erop dat ik gewoon te moeilijk denk 8) ).
hmmm lekker biefstuk.
HENNIE!!! WAAR BEN JE !!!
:shifty:
Ooh, had ik al gezegd dat ik een heel lief cadeautje gekregen heb van mijn broer en schoonzus?
Het is een zwangerschapsdagboek waar de papa en mama dingen kunnen invullen en waar ook in geschreven staat wat er allemaal met je lichaam gebeurd. Echt superleuk.
Ooh, baas was er even, maar is toch weer weggegaan.
Tja, als jullie opeens niets meer van me horen … dan ben ik weer aan het werk
Joseetje, kan je Hennie niet smsen??
Doh! Nu is hij er wel weer.
Doei! :-*
hahahahahha noémi, zit je vast in een spelletje voor kids vanaf 3 jaar? well done meid! :dance: eh nee ik ken het spel niet… maar Burnout is erg leuk, idd zoveel mogelijk crashes maken, en erg verslavend! speel het niet erg vaak, heb het nu al ehh tja 3 jaar en nog steeds niet uitgespeeld… :oops:
trouwens kaasschotel klinkt ook wel lekker hoor…
vorige keer dat we biefstuk aten moest het voor mij helemaal doorbakken zijn, nu mag het tenminste weer wat rood zijn, dan smaakt biefstuk toch beter…
en ja hennie, waar blijf je?? echo zien!!! en hoe was het??? ik kom over een uurtje wel weer koekeloeren…
:-*
mijn telefoon is leeg en ben mijn oplader kwijt :doh: