Oooh, spannend meid!!
spannend Joseetje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Pff, ik ben zo moe en heb zo geen zin om vanavond te gaan eten :?
het regent hier!!! :mrgreen:
:dance: :dance: hopen dat de regen de poep wegspoelt dan
Noemi: geen zin in avond eten :think:
*heb nu al honger :oops: *
mjah dat zal wel niet, die zal ik straks wel even weg moeten halen…
heb zojuist kennissen van ons even mailtje gestuurd, die moeten nog een foto van mij met hun kleine hebben, toen jelte een maandje was!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen:
Amy: rare droom :think: grappige foto :mrgreen:
Doe jij altijd wat je vriend zegt :lol:
Angel: ik heb eigenlijk heel veel te doen, maar zoals gewoonlijk geen zin, en het is hier veel gezelliger :mrgreen:
Angel, om met het werk te gaan eten. En we gaan pas eten om 20u.
Ooh, zo geen zin. Ik wil naar huis, frietjes eten en dan mijn bed in 8)
Noemi: ah ja maar zal vast gezellig worden toch?
Bigsby: ojee dat word overwerken dan :mrgreen: :mrgreen:
noemi: kan me voorstellen dat je geen zin hebt, laat eten en al zo moe wezen.
ik moet eigenlijk vanavond ff de stad in een bekini halen maar ik zie het ook niet zitten :think:
ik heb nog een hele mooie zwangerschaps bikini, nooit gedragen.
schaamde me teveel voor mijn zebraprintje :mrgreen:
Wat kletsen jullie veel zeg, ben maar een avondje niet geweest en moest geloof ik 15 pagina’s bijlezen :shock: . Ennuh pizza, wel lekker, maar geef mij maar lasagne en chips (niet bij elkaar dan :mrgreen: ). Chips gaan er hier de laatste tijd nogal behoorlijk in :oops: .
Bigsby, ga zeker niet meer kopen zonder te passen idd.
Gerdy, hopelijk mag Kelly alsnog afzwemmen, ik duim mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !
Hellen, beterschap voor Dionne, sneu hoor voor je meisje :hug: .
Francis, lekker hoor, straks 4 weken vrij :dance: !
José, 6 uur da’s minder idd… En nog maar 6 dagen, spannend hoor!
Amy, irritant zo’n zenuwtrekje. Lief van je collegaatje joh!
Angel, goed joh, al 700 gram afgevallen :dance: !
Noémi, sterkte met werken vandaag.
Hier niets bijzonders, denk dat ik eindelijk van mijn jetlag af ben. Gisteravond vroeg naar bed gegaan (half twaalf) en vanochtend (met een kleine onderbreking voor Elliott zijn eerste voeding) tot 10 uur geslapen!
ok, plan de campagne;
douchen (ja ehh ok dat zou ik een uur geleden al doen ja kuch ahum :shifty: ), daarna de vogelflats aan de buitenkant weghalen, daarna doe ik gewoon alleen de ramen aan de binnenkant. buiten heeft toch geen zin ivm die regen :eh: . en daarna nog gehakt halen voor de spaghetti van vanavond :drool:
Amy, klinkt als een goed plan :mrgreen: .
Amy, goed plan, maar ik zou eerst de vogelpoep weghalen en daarna pas douchen :mrgreen:
Hihi, EJ, bedankt voor jouw korte samenvatting, kan ik die even pikken :mrgreen:
Hellen, beterschap voor je meisje!
Angel, 700 gram, wat goed zeg!!
En ja, het zal ook wel gezellig worden, maar ben zo moe
En heb nekpijn!
Bigsby, kom op! Eenmaal na het zwemmen voel je je wel beter.
EJ, heerlijk dat je zolang hebt kunnen slapen, ondanks de kleine onderbreking.
Joseetje, 6u is zooooooo ontzettend vroeg.
Amy, Ja gehakt ja… ik heb er dus geen vlees uit gehaald vanmorgen :wall:
Ik had een afspraak vanmorgen op kwart over 11 ja mooi niet dus kom ik daar ja kom om 1 uur maar weer terug :evil: alsof ik gvd niets beters te doen heb zeg :wall:
En mijn baas deed er nog even een schepje bovenop door mij een of ander kont klusje in de maag te splitsen ik moest een aantal gegevens in een bestand zetten iets wat totaal niet voor mij was, nou doe het lekker zelf!! :evil: :evil: maar ja dat kan ik ook niet zeggen dus ik trok een gezicht waarop hij zei, ja korporaal gewoon uitvoeren AAAAAAAH daar kan ik altijd zo boos om worden… :evil: :twisted:
Nou goed genoeg lopen zeiken :mrgreen:
Francis, balen joh, zo’n klus. Hopelijk is het snel af.
Noémi, :oops: welke samenvatting?
van je reacties naar anderen toe
Het is gelukkig al af ik was er uiteindelijk een uurtje mee bezig ik vind het ook helemaal niet erg om wat t edoen maar mijn baas is wel heel makkelijk om al dat soort rot klusjes mijn kant op te schuiven omdat hij zoiets heeeft van: nou het is papierwerk dus administratie :wall:
Ejb je was trouwerns idd vroeg naar bed, half 12
Haha Francis, ja, voor mijn doen inderdaad vroeg :mrgreen: . En fijn dat het al af is.
José, oh, nu snap ik hem :doh: .