ja ik zo ja wanneer moet ik dan testen :? kan moeilijk zoals bij Luna wachten tot 8 1/2 week :doh:
maar goed…zo ongeveer iedereen weet het nu geloof ik wel 8) :lol: :lol:
Noemi: weet jij ook nog niets verder van Francis??
Oh, leuk gedaan dat t-shirt zo Angel!
Echt super!
Snapt Luna het al een beetje?
Ja, Chayenne moet het uitzieken.
Ze zal het zo zelf wel komen zeggen.
nee Luna snapt het helemaal nog niet :lol: geeft niet is misschien wel beter nog even
gaat geduldig :liar: op Francis wachten
Hallo allemaal,
Chayenne heeft een virus infectie die onderandere op haar ogen is geslagen vandaar dat ze ook rondom haar ogen zo rood is. Het moet over 5 dagen over zijn anders moeten ze verdere onderzoeken gaan doen.
Dank voor de bezorgdheid, erg lief :-*
Angel, het is idd beter dat ze het nog niet weet. 9 maanden duren veel te lang voor zo’n kleintje!
Francis, beterschap voor je meissie! :hug:
Francis: beterschap :hug: :-* heeft ze nu medicijnen of moet het vanzelf weg gaan?
Noemi: ik had die test op tafel laten liggen en toen vroeg Luna (die eigenlijk op dat moment moest slapen :roll:) wat is dat? nog voor ik goed en wel kon antwoorden mama koorts? :inlove:
dus ik tegen haar verteld dat is een test mama krijgt een baby
zit een hele kleine baby in mama’s buik zij gelijk Luna ook baby in de buik :lol: :lol: :inlove: maar goed als dalijk die buik nog verder gaat groeien dan dat ie nu al groot is :silenced: zal ze het vast gaan snappen en dan is ze ook alweer wat ouder
Angel, Leuk gedaan met dat shirt trouwens
Nee ze heeft geen medicatie, is gewoon een kwestie van uitzieken. Er zijn geen medicijnen tegen een virus anders hadden ze verkoudheid ook kunnen genezen
oh ok… nou hopen maar dat ze snel weer beter is dan :hug:
ja he toen we bij m’n ouders aan kwamen ging Luna voor m’nmoeder staan oma jas uit :inlove:
Francis, balen dat ze niets kunnen voorschrijven. Nu moet je meisje echt uitzieken
Hopen maar dat Joël het niet krijgt!
Angel, aah, lief zeg! Luna speelde het spelletje dus mooi mee bij je ouders :inlove:
En dat ze dacht dat je koorts had, wat schattig!
je hoeft nog maar 253 dagen Angel :mrgreen:
leuk shirt Angel
beterschap voor je meisje Francis
:lol: :lol: :lol: jullie zijn erg!!!
hier ook een “ziek” meisje net gillend wakker geworden helemaal aan het snotteren en zit nu bij Darius op schoot you tube af te struinen naar leuke filmpjes :inlove:
Ah, zielig!
Ik ga slapen.
Keelpijn en kriebelhoest :?
Trusten allemaal! :-*
Nou het is wel weer de week van de zieken he :?
Angel we zijn niet erg we zijn eerlijk :mrgreen: leuk he youtube Brian vindt het ook leuk :mrgreen:
mogguh…
fijn hoor zo’n nieuw ritme… :? lag de hele tijd maar te draaien in m’n bed
vind het allemaal nog maar vreemd eigenlijk dat ik :lol: zwanger ben hahahaha
ik had mij al helemaal ingesteld erop dat het bijwerkingen waren van de clomid :lol: :lol:
ach nog maar 252 dagen 8) :lol: :lol: :lol:
bib!
over ehh 231 dagen mag je ook bibben Angel :mrgreen:
leuk gedaan met dat shirt! wat lief dat Luna het zo goed meespeelde :inlove: en dat van die koorts :inlove:
francis; beterschap voor Chayenne :hug: