1e kw 07 | we zijn compleet!!!, 6 zwanger en 17* geboren #32

Goedemorgen

Angel, Heb je nog op een stokje staan plassen vanmorgen :stuck_out_tongue:

Ik ben me een partij ongi dat mag enige naam hebben :evil: :wall: Is gewoon niet grappig meer, niet dat het dat normaal wel is maar het gaat om het idee :mrgreen:

bib

Angel fijn dat jullie goed hebben geklust hihi :wink:

noemi; :inlove:

francis; ongi? dat ken ik al ehh vanaf 24 november vorig jaar niet meer… tenminste, toen was de 1e dag van laatste keer :wink:

Angel: laat even iets van je horen. Ben zo benieuwd of je getset hebt. Zou het wederom knap van je vinden als je het niet hebt gedaan.

negatief getest

maar ik moest vandaag ook naar het ziekenhuis dus weinig kans gehad om hier te komen melden :wink:

m’n maag is ontstoken :? daar heb ik nu tabletten voor maar kans is klein dat daarmee de pijn dus weggaat…

nu moet ik dus ongeveer een maand die maag tabletten gaan slikken en dan in de laatste week even heel gezellig andijvie eten :shifty: en als ik dan pijn heb/krijg mag eindelijk m’n galblaas eruit

jeetje balen Angel van je negatieve test :hug:

ik krijg nu ook steeds meer het id dat het gewoon bijwerkingen zijn van de clomid en dat ikeen van deze dagen ongi zal worden

dus ik test hoogstwaarschijnlijk pas woensdag weer :wink: (of er moet iets extreem veranderen ineens?)

Angel, Jammer, maar ja er is dus nog hoop! Zowizo heb je een ei gelegd :mrgreen: dus dat is natuurlijk al goed toch!

ja soort van goed nieuws want als ik niet ongesteld word en ooknie zwanger ben moet de clomid verhoogd worden dus die eisprong zegt nog weinig geloof ik :think:

ik heb m’n banner verandert en als ik dan straks overtijd ga :lol: ga ik pas weer testen :angel:

Jeetje balen Angel van je negatieve test. Nu dus een week geduldig :liar: wachten en hopelijk heb je dan een positieve test. Ik blijf geduldig :shifty: :liar: met je mee wachten en ik denk aan je :hug:

Is Andijvie zo’n sterk spul, dat je daar vreselijke maagpijn van krijgt? Of reageer jij zo heftig op andijvie?

uhm er is een hele kleine kans dat mijn maag niet meer zo goed tegen andijvie kan (kans van 1% ofzo haha) en 99% dat het m’n galblaas is en als je last hebt van galstenen reageren die op een bepaald voedsel tenminste je galblaas die gaat dan vervelend doen en stenen uitspugen :?

dus nu moet ik over 3 weken andijvie gaan eten en kijken of ik pijn krijg :shifty: en dan natuurlijk weer aan de bel gaan trekken als ik pijn heb en de artsen gaan overtuigen dat het galstenen zijn :zzz:

Angel, Hoe komen ze bij andijvie :think: of ben je verder alles al af gegaan?

ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken…

Francis: 2 weken geleden wou Darius andijvie eten…en toen kon ik dus s’avonds weer naar de hap

dus vandaar andijvie :wink: zullen vast ook andere groenten zijn waar ik niet tegen kan hoor maar over het algemeen kijk ik goed naar wat ik pas nog heb gegeten zonder problemen

alleen ff bibben :slight_smile:

Angel, Nou dan is het dus te hopen dat het aan de andijvie ligt of niet?

Amy, Heb je al het gevoel dat de bevalling ieder moment kan beginnen?

joehoe!!!

heb ik een keer een avond de tijd is iedereen pleite

Ik ben er! :mrgreen:

Amy, ik was nu al bevallen :stuck_out_tongue:

Angel, oh gatsie zeg, moet je dus weer lang wachten voordat ze iets doen :?

ik ben er maar ik heb een baaldag dus aan mij hebben jullie niks :wink:

Oh, hoe komt het dat je een baaldag hebt?

Angel Nou ja zeg wat is dat nou weer!! zal ik een liedje voor je zingen, misschien word je daar vrolijker van :angel: