1e kw 07 | we zijn *compleet*, 4 zwanger en 19* geboren #33

:lol: :lol: arme Darius en Luna :lol: :lol:

nog 2 weekjes oh ben zo nieuwsgierig

en nog 5 weekjes en dan lekker vliegen 8)

Goedemorgen

Vannacht was het weer 0400 en vandaag feest op het werk du sik kan ook niet vroeg naar bed :? :zzz:

Angel, Ja bijna op vakantie :dance: Ik vind het zo leuk he dat je nu ipv ellende allemaal leuke dingen ik het verschiet hebt!!! :-*

Francis: :hug: dat is wel heel vroeg 4 uur… kan je niet nog even snel een tukje met ze doen?

leuk feestje op je werk hoop dat je een beetje wakker kan blijven :wink:

ja het is wel wennen hoor dat het allemaal begint mee te zitten :silenced: (het is nu alleen nog even hard hopen dat de schuld ook weg is voor de baby geboren word :lol: )

gisteren had ik op Luna d’r school ook doorgegeven dat we binnenkort op vakantie gaan :lol: en gelijk maar erbij gezegd dat we dit keer echt gaan hahahahahahaha vorige keer waren we met z’n allen ziek :? dat mag deze keer echt niet gebeuren :pray:

vanmiddag gaat Luna weer naar beat ballet ik zal dit keer wel foto’s gaan maken :wink: ik ga haar ook gelijk inschrijven :thumbup:

Francis: balen dat het weer 4:00 uur was :? het is net of ze het weet hé?

Angel: af en toe maar iets ruiken heeft dus wel zijn voordelen vooral als je zwanger bent, zoo ik weet wel dat ik overal misselijk van werd :roll:

Joepie bijna op vakantie :dance: :dance:

Mijn ouders gaan maandag op vakantie, ik ben ook helemaal niet jaloers :liar:

Gelukkig hebben ze een nieuwe buurvrouw en die let op hun katten zodat wij niet meer iedere dag daar heen hoeven :dance: nou hoeven we nog maar 1x in de 4 dagen :dance: Dat hebben ze goed gedaan!

Vannacht ben ik dankzij Gerard veel wakker geweest, hij lag maar te draaien en te zuchten :? Zelf voel ik me al wel weer een stuk beter, morgen ga ik weer aan het werk.

:dance: :dance: ik heb een ballet pakje kunnen scoren voor Luna :dance: :dance:

bigsby fijn dat je weer beter bent !!

francis jee weer 4 uur joh das balen veel plzier op t feest van je werk

ennuh niet te veel zuupen he daar krijg je spijjjjt van !!! :mrgreen:

angel leuk zeg ballet ben benieuwd naar de fotos

heb eline der hoofdeinde al iets omhoog maar spugen is dus alleen als ze net der fles opheeft en ze eigenlijk een boertje moet laten en dan gaat ze dus hoesten en dan komt alles mee

en t maakt nietuit hoeveel ze binnen heeft gister was et na 80 cc al !!!

vannacht ook een paar keer wakker geweest echt heel erg huilen en maar met haar handjes in haarmond maar beetje detinox gegeven en toen sliep ze zo weer gelukkig

ik heb weer fotos in dec mamas sf gezet!!

Angel: leuk pakje :thumbup:

Loessie: misschien moet je haar steeds maar kleine beetjes geven, ze zeggen dat dat helpt.

Angel, jaa, bijna de echo! Leuk hoor!

En daarna vakantie, heerlijk!

Leuk pakje voor Luna!

Francis, pfieuwh weer 4u, balen hoor!

Veel plezier vandaag!!

Loessie, aah, zielig. Zou toch proberen kleine beetjes te geven steeds en tussendoor laten boeren, misschien dat het dan beter gaat.

Bigsby, ga je zelf weer taarten bakken?

Noemi: ja we gaan zaterdag een appeltaart bakken en een kwarktaart, geen leuk werk maar het smaakt wel heerlijk :mrgreen:

Hmmmmmm, dat is idd lekker :drool:

Je mag best langskomen hoor :wink: :mrgreen:

Hihi, kan je het niet opsturen?

Rijden is beetje ver nl. :mrgreen:

haha opsturen? ik denk niet dat er dan veel van overblijft :mrgreen:

stuur mij dan ook een stukje taart :drool: :drool:

Ik stuur helemaal niks :snooty: als jullie wat willen komen jullie maar langs :wink: :mrgreen:

:lol: :lol:

Ben je nu al aan het vreten geslagen Angel?

Monique: nog niet meer als anders eigenlijk

nou Luna zou net gaan dansen maar de juf kwam niet opdagen :? en dat arme kind wou zo graag dansen :? vond het echt zielig voor d’r maarja volgende week nog een keer proberen

Nouja zeg, wat stom dat de juf niet kwam opdagen!

ja erg stom

maarja volgende week weer proberen en dan even overleggen hoe en wat aangezien ik geen zin heb dat eind te reizen als zij niet komt

pfffffffff kinderbedtijd is weer aangebroken :wink: :lol: ben doodmoe

en m’n ouders komen nog zo hier eten… ik heb echt geen zin meer…

en Darius is ook lekker laat thuis vandaag :? die heeft nog een afscheidsdiner met z’n oude werk

zo ff lekker geklaagd haha :wink: